February 02, 2008

cross country

kisah lama yang ingin aku kongsi bersama. saat mendapat kasut sukan baru untuk merentas desa. seronok sangat ;)

saat ini aku masih lagi tidak bertudung. memang aku lebih selesa free hair jika ingin berlari jauh. sungguhpun ramai yang menegur, aku masih tidak ingin memakai tudung :)

merentas desa memang seronok. seronok lari sorang2 la katakan. beberapa kali juga aku memotong izyan tetapi dia kembali memotong aku balik. akhirnya izyan mendapat no 45.. izzah pula no 46 dan aku no 17.

bangga la juga menjadi top 50 untuk tahun ini. farah dan shana sudah hilang entah ke mana. lama juga aku menunggu mereka di garisan penamat.

saat ingin tiba di garisan penamat, langkah aku semakin laju. ketika itu juga aku nampak paan berada tidak jauh dariku.

banyak kali juga aku terserampak dengan podean dan hasip tapi mereka langsung tidak nampak aku.

senam aerobik sebelum merentas desa tahun ini juga best :) seperti tahun lepas juga. shana pula yang seronok membuat setiap step. ok, funny sebab badan dia montok. hehe ;)

0 comments :