February 02, 2008

Life at school

ini kisah perjumpaan untuk rumah sukan(abdul malek) iaitu warna purple. tak sangka akhirnya Farah dan Mcpee terpilih menjadi ahli jawatankuasa untuk tingkatan 4. kisah cinta lama la katakan. kenangan lama terungkit atau tidak? :)

tahun ini aku sekali lagi mendapat jawatan setiausaha (kelas 4 muz). sendat pula tercalon menjadi ketua kelas dan shin chan pula sebagai penolongnya. eira pula sebagai ketua keceriaan kelas.

majoriti penghuni kelas 4 muz ialah penghuni kelas 3 muz yang dahulu.
dapat juga aku merasa duduk di barisan hadapan untuk sesi fotografi nanti. pointer juga akan naik sebab menjawat jawatan :)

aku ingin join kadet polis pada tahun ini.. perlu la belajar kawad kan :) insyallah aku akan berjaya :)

kelas seni juga okay sahaja :) seronok juga diberi peluang untuk melukis dan mewarna .

homework semakin berlambak. rakan yang lain seronok mungkin sebab waktu kokurikulum mereka bebas kerana tidak terikat dengan mana-mana aktiviti. aku juga mungkin masuk cak lempong. but depends la kalau banyak masa free.

salbiah, i miss you :)

0 comments :