August 28, 2008

Jamuan Kadet Polis

29 Ogos 2009

Pagi ini hujan lagi. aku happy hari ini. banyak juga barang yang ku bawa hari ini ke sekolah. semuanya gara-gara Farah ingin meminjam bajuku.

disebabkan ada jamuan petang itu, aku keluar kelas pada waktu sejarah. ketika itu cikgu sejarah memang tiada. aku terus menolong menyiapkan persiapan untuk jamuan kadet polis sehingga tiba waktu rehat pada pukul 10.20 pagi. disebabkan itu juga aku dimarahi oleh cikgu Joe kerana dianggap ponteng kelas.


nama mereka yang tiada di kelas telah ditulis di white board.
1. bella
2. me
3. yana
4. shana
5. dat
6. iera
7. epa







kami diberi warning

"baik suruh mereka yang ponteng ini cari
saya before saya yang jumpa dorang dahulu".

semestinya aku cemas. penat aku mencari beliau di bilik guru tetapi tiada pula.
then kami menyaksikan persembahan lakonan yang dibintangi oleh Naza. sepanjang masa itu juga tangan aku memegang bekalan. semuanya gara-gara tidak sempat rehat. shana juga sudah penat menahan lapar.

Yana pula sibuk mencari cikgu joe. selepas itu kami masuk ke kelas untuk belajar mat. kemudian baru aku menyibukkan diri dengan persiapan jamuan itu yang akan bermula pada pukul 4. memang memenatkan kerana belon yang ditiup asyik meletup dan semestinya aku yang menyebabkannya.

kek untuk para senior di-sponsor oleh cik kucenk. :)







tema pada tahun ini ialah purple dan putih. ketika itu aku seorang sahaja yang memakai kasut sekolah. yang lain semua memakai wedges, heels.. agak segan jugak ketika itu.

shana, yana dan farah pula awal-awal lagi sudah pulang.

terdapat pelbagai persembahan dari para junior. memang hebat sekali :)

pemenang awards untuk senior pada tahun ini ialah ;



Miss cutie ; kak Aisyah

Miss Funny ; kak Maddah

Miss Fanstatik ; kak Urm-mue

Miss Popular ; Kak Zureen

Queen of the day ; Kak Hannah





Yaya dan najadh turut membuat persembahan. memang mantap.
makanan juga agak sedap. and the best damn thing saat
membaling kek kepada semua orang.

riuh dewan dengan jeritan para seniors dan juniors.

masalahnya saat nak membersihkan dewan yang sangat
sangat kotor gara-gara acara balingan kek yang dimulakan oleh kucing.

aku balik pada pukul 6.15. sempat juga bergambar dengan semua semua.
anyway, tasya memang yang paling menyerlah antara semuanya :)


bye seniors and goodluck :)

0 comments :