November 13, 2008

My Bff

Semalam, kawan baik saya yang sudah lama tidak berjumpa datang sleepover di rumah saya. so i invite all my bestfriend datang join :) 7 orang kesemuanya in one small room upstairs. kami banyak bergosip sebelum tidur. disebabkan Izyan mempunyai laptop, maka kami menyaksikan tayangan unggul melalui laptop beliau.

disebabkan menonton cerita hantu, maka lampu terpaksa ditutup. Sal dan Izyan paling penakut :D kemudian disebabkan mereka takut-takut, terus tukar kepada cerita action. yang lain sudah terlelap dengan kedinginan malam.

bila dah bosan, kami tutup lampu lagi. kali ni kami bergosip. entah macam mana muka Fara boleh nampak huduh sampai menakutkan aku dan Shana. terus kami segera buka pintu. akhirnya tertidur :)

saat aku buka mata hari ini, mereka tergelakkan aku sebab tidak menjadi plan dorang untuk mengenakan aku :) kononnya nk kejutkan kitaorang pukul 8 dan cakap dah pukul 10.

tiba-tiba Yana menghalakan handphone dia kepadaku. Epa di talian. aku agak terkejut bila Epa merequest untuk duduk di rumahku bersama kawannya. terpaksa juga aku meminta dia balik sebab kami semua perlu keluar ke Jj sebentar lagi.

kami semua 7 orang. memang tak cukup kereta Naza untuk 9 orang. kami tiba di JJ pada pukul 10.20 pagi. memang terlampau awal. terus masuk ke greenbox dan berkaraoke :)

berkaraoke untuk 3 jam. RM10 seorang.

Sal berjaya juga bertemu dengan her bf after a long time :)

aku jangkakan sleepover ini selama 2 malam tetapi tak menjadi kerana parents mereka tidak mengizinkan.sleepover ini juga bring us to be introduce to a cousin of Sal, Dayang :)
shes really cute and ade baju yang sama dengan Izyan, jenama F.O.S.






p/s : semoga berjumpa lagi :)

0 comments :