January 11, 2009

Tudung?



mase form 1 dulu hampir semua kawan2 saya memakai tudung dan pakaian mereka teramatlah sopan ok ;p saya tak ambil peduli ketika itu sebab bagi saya cukuplah saya berpakaian begini tanpa tudung. mengapa? ya, saya sudah terbiasa begini. sejak dari kecil saya dibesarkan dengan persekitaran yang baik la dikatekan :D mase tadika dulu memang saya memakai tudung sebab sudah menjadi kewajipan kalau nak masuk tadika tersebut.



Disebabkan saya dengan Izyan seperti kembar, oleh itu saya anggap diri saya the evil twin. dia the nice one seperti biasa :P sebab saya tak pakai tudung. dan Izyan adalah seorang gadis yang lebih independant berbanding dengan saya yang agak takut nk mencuba dan survive seorang diri. ramai mengatakan imej sorang gadis solehah ialah gadis yg menjage auratnye dan imannya.


saya terpaksa memakai cermin mata. mata belah kiri dah rabun.
kanan normal.

5 comments :

biyan said...

yep yep .

bialah berubah tuh secara ikhlas drpd kejap kejap .

;DD

org alim pun kdg2 lua laen dlm lain .
tp ta semua .
cemtuh jgk dgn org yg kurg alim .
ada yg baik kann . hiks ;))

:DD

[Dr Nu@r] said...

tp x salah pon klu pakai tudung..
klu rase terpakse pon,pakai jela..
atleast,dpt elak dari dpt dosa..

mmg la ad yg kurang alim pon baik..
tp cian la die,dpt dosa sbb x pakai tudung padahal die baik..kn2:P

Miss Nadnod said...

:) yup2.. kene ikhlas en :P

anyway, dr nuar oi...
care cm memakse nampak :D

IZYAN N said...

hoho. aku menyusahkan ehhhh? takpo takpo. hang tunggu naaaa

Miss Nadnod said...

mano ade la pakcek!