June 21, 2009

Kampungku



20June2009

dah lama tak balik kampung. mungkin sebab tidak ada apa2 lagi yang boleh menarik minat nak balik. raya tahun lepas mmg dh bosan sebab atuk n nenek meninggal pada tahun[2008] +_+ so mcm x bermakna sangat kalau dapat balik pun.

hari ni terbukak la jugak hati nk pergi kan kan ;D dptla merase buah manggis, durian dan langsat. semuanya masih fresh2 la katakan sebab baru dipetik. cuma paling tak puas ati tidak dapat makan manggis banyak2 sebab sume masih hijau lagi.





bunga solar yg berharga rm10 :)







Setibanya di kampung, terus kejar tempat reban itik.









my mom



see the ugly duckling? bagi saya dia tetap comel :)




aktiviti melompat nak petik manggis :D





sedap! :D




:P



kali ni, itik sebenar aku pegang




Hello Kitty and the simpsons?



see my kazen? dan Alak :D





cute kitty cat meow meow :D





rapunzel




hye, im Rapunzel.whats ur name? :)




wish i could be somebody






yoga :D





lepas di make over oleh Alak




jatuh tersungkur.


0 comments :