July 26, 2009

Condition. Theme Park. Shocking News

to shana,
ingat tak dulu aku cakap aku ada jumpa blog yang menggunakan
title 'anak mat nor'?
aku dah terjumpa balik :D terus aku teringat kau :))











demam dah elok :D
ternyata terseksa kena minum air dalam kuantiti yang banyak.






sepatutnya pagi ini saya pergi tuition BM yang bermula pada pukul 8.30 pagi. sangat awal sampai saya selalu ponteng. kali ini saya ponteng lagi.





Izyan(twin) akan pergi ke Genting Highlands pada 7 Ogos ini. ini adalah family gathering. keluarga beliau. not mine. pada mulanya saya memang nak sangat sangat ikut tapi memandangkan Trial SPM semakin hampir, terus saya rasa ragu-ragu.

dan baru-baru ini ibu Izyan(twin) datang ke rumah saya dan meminta permission ibu saya untuk membenarkan saya pergi. tak sangka ibu saya benarkan :'D

tapi first sekali, aku tak nak naik space shot. tak nak naik roller coaster :P





tak nak naik ni tak nak naik ni!









operasi mengemas bilik juga dijalankan pada hari ini.



To him :
tarikh gambar ini ditangkap : 27 Dec 2008








terkejut jugak bace news ni.

0 comments :