August 28, 2009

Tarawikh


untuk kali pertama dalam hidup aku, sepanjang aku bernafas di muka bumi ini, aku telah berjaya bertarawikh di surau. tetapi bukan di seremban. di Port Dickson. i got the feeling. jiwa aku tenang.





aku bertolak agak lambat dari rumah. setibanya di sana, aku tercari-cari sesiapa yang aku kenali. hampa. semuanya golongan sebaya dengan ibu bapaku. kata event Kastam. dah tentulah :)dapat jugak duduk meja VIP. disebabkan meja biasa sudah dipenuhi dengan kanak-kanak yang lain.

peringatan, jika ingin pergi bersembahyang di surau/masjid, dinasihatkan jangan memakai sebarang alat mekap. perkara yang memalukan telah berlaku kepada aku sebentar tadi. di mana eyeliner telah mencair dan menjadikan mukaku sangat cantik sampai ditenung oleh auntie auntie di sana.


2 comments :

l0leyla said...

hurm,trkedu baca entri kali ni..
ttibe,muhasabah diri balik.. mmg kadang2 gurl yg selalu mengalah dgn lelaki..kdg2 akk pn sme..mengalah dgn lelaki dn sekarang tak ada apa yg tinggal utk akk..zero,kne tinggal cm tue aje..

be strong sis!

Miss N. said...

:) x pe. yang terbaik masih menanti. mungkin dia dtg hanya sekadar menceriakan hidup kite for a sec. eceh ^^,

trying to be strong anyway :)