August 31, 2009

Tag from Shana



1. Apa perasaan anda sekarang?
-
pilu. haha


2. Saya nak makan?
- tiada mood untuk makan


3. Impian saya?
- tiada impian.


4. Haiwan yang saya tak suka?
- tiada mood untuk tidak suka


5. Saya harapkan?
- nothing. nothing. nothing! already gone


6. Jika boleh putarkan masa?
- wish i was never born. haha


7. Saya pada 10 tahun akan datang?
- jaga kucing banyak2 kat rumah. boleh?


8. Handphone saya adalah sebuah?
- I already throw it. dont want to use it anymore


9. Saya pernah bercinta sebanyak?
- go to hell la this question


10.Saya suka pada?
- nobody. nothing. whatever


11. Kawan2 saya?
- aku sayang :)


12. Pernah dikhianati?
- yes, sedang merasainya


13. Apa yang anda hendak lakukan terhadap dia?
- nothing. move on. just that


14. Senaraikan 8 orang untuk ditag?
- aku tiada mood untuk bertag