August 14, 2009

Event that Occur and Gifts for Them

lukisan di atas ialah hasil lukisan ku :D












ok, tipu :P
bukan, itu hasil karya senior yang dulu :)


Mun, penjaga kantin kata :
'mira oi, kau pakai spek tak lawa. cuba kau buka spek tu baru cantik'
-.- yela, fine. tak nak pakai spek dah.
tapi kejap. bukan ada sesiapa nak pandang pun ;p




Semalam datang sekolah bukan dengan niat yg betul,
sebaliknya nak berjumpa rakan untuk makan puding caramel bersama ketika waktu rehat.disebabkan semalam ada pelawat dari Muar datang, semestinya diadakan event di dewan yang aku tahu apa main reason dia adakan. dengar cerita pameran ini kira macam kerja sivik untuk pelajar di tingkatan 4.



Cikgu English saya, Mr. Joe berkata :
'you are form 5 students,you shouldnt participate.'



sorry sir. saya sudah diarahkan +_+


diarahkan menjaga pameran seni ketika pelajar sealiran sedang sibuk dan semangat belajar English dan teknik mengarang dgn lebih baik untuk SPM.




lukisan ni mmg cantik :) ini adalah hasil karya cikgu seniku. beliau tiru hasil karya pelukis dari Rom suatu ketika dahulu.



Perhatikan lukisan di atas ini pula.
cantik bukan? bagi pelajar yang datang ke pameran seni dan melihat folio cik Poh Yin,
mesti korang akan tunjuk 'thumbs up' dekat Poh Yin.

dia lukis dan warna menggunakan tangan. bukan hasil cetakan komputer.









Lukisan di atas adalah salah satu lukisan yg terdapat di dlm folio cik Poh Yin.



ini adalah kerja kursus senior sebelumnya..







hasil kerja Kak Raja. model dapur :)
model dapur ni paling banyak dpt perhatian daripada segelintir pelajar





kelas 5 melewar kini dihiasi dengan bendara-bendera.




aku bangga aku bangga :D sebab aku hasilkan tulisan '1malaysia' tu rakan2.
eventhough x kemas dan dikutuk oleh encik HASIP.









1 Malaysia.
woot woot!



impressive ke tidak aku tak kisah tapi aku bangga :D
sebab aku ada jugak sumbangkan gambar2 tokoh2 untuk ditampal di belakang kelas.





kelas science dibatalkan. tapi Emal(bro) masih jemput lambat. bawak kereta atuk pulak tu jemput +_+kemudian baru pergi singgah ke kedai burung di bandar ;D





















pakai mask untuk keselamatan.




sampai rumah nak dekat pukul 4, terus text Shana & Yana dan Asip untuk datang ke rumah :)
lokasi kami ialah ke burger Ijan. kononnya nak buat projek kelas tapi akhirnya berseronok pula.





Shana pelahap :P










kemudian sambung projek di rumah saya.




ni hasil bersame :D
bukan buat sorang2.
thanks rakan :)






ketika rakan2 busy bermesra dengan boyfriend masing-masing,
aku dengan happy nya mewarna :D



Yana :)





boleh cakap aku gemuk berdasarkan saiz peha aku ;D
maaf sebab muke terlebih excited ;D




ok, tak ready.



hasilnya :D
aku siapkan dlm mase 3 jam kalau x silap.
sakit pinggang aku.




setelah ditampal di dinding kelas :)




Shana sudah berhenti menjual brooch. utk sementara waktu sahaje.
satu brooch berharga RM2.



tak sangka berjaya mendapat sijil penghargaan tahun ni :)
sijil ini kene mohon kalau nk dapat.
dapat pada isnin lepas bersamaan dgn tarikh 10 Ogos 2009







minggu lepas pergi ke Genting Highlands kan :D
almost RM100 yg telah dispend.



jam tangan baru yang berharga RM15



keychain untuk asip :)




cincin untuk Shana[itamputeh],
Yana[biru] dan untuk diri sndiri :)




hadiah untuk Wan tapi asyik lupa nak bawa pergi ke sekolah +_+







p/s : trial minggu depan!

0 comments :