August 27, 2009

My Bestfriends






aku sangat menyayangi beliau eventhough dia sangat jauh dari area seremban ini.
hendak berjumpa tidak terdaya.aku mengenali gadis ini pada awal tahun 2006. ditakdirkan untuk duduk sebelah beliau di dalam kelas. siapa sangka aku boleh berkawan rapat dengan beliau. dulu aku meng-cop dia sebagai gadis sombong dan bajet. haha. tapi itu kisah semase di tingkatan satu.

ya, dia sangat comel. sangat :) ramai jejaka yang meminatinya dan aku kagum dengan dia sebab dia tidak pernah menjadikan wajahnya sebagai satu aset untuk mempermainkan perasaan orang lain. jarang sangat jumpa gadis yang comel tetapi baik hatinya. aku bangga mempunyai rakan sepertinya.

dia alim dan seorang kakak yang penyayang. eceh. puji melambung2 la pulak.
:) dia sangat obses dengan lembu tetapi sangat takut dengan nyamuk.
berilah seekor nyamuk mati, dia pasti menjerit. bahagian sensitif beliau ialah di leher dan pinggang :D gambar di atas ialah gambar kami semasa di tingkatan tiga. hebat. aku masih simpan. aku tidak sampai hati nak buang. haha :D

Johor sangat jauh, mungkin suatu hari kita akan berjumpa lagi ye rakan ^^,

aku sangat hodoh. haha











Gadis kedua yang sering berdamping denganku ialah Mas Diana Bt Md Noor atau lebih dikenali dengan nama Shana. berdasarkan gambar di atas, shana di belah kiri anda ^^beliau adalah classmate yang paling lama pernah bersama dengan aku.
sejak dari darjah 5 hingga ke tingkatan 5, kami masih di kelas dan sekolah yang sama.perbezaan yang ketara ialah aku sudah membesar dan beliau tidak :P

dia sangat pandai memasak. aku kagum dengan gadis segenidnya mampu memasak pelbagai jenis masakan dan dia ialah gadis yang sangat sangat pandai buat kerja rumah.tempat yang paling best untuk tidur adalah di bilik beliau. kerana sangat bersih. sangat sejuk dan sangat teratur :) dia kadang-kadang seorang yang emosional jugak. jangan sesekali mentioned about pregnancy atau hal bersalin ketika dia sedang makan kerana selera dia akan terus hilang serta merta. mood dia jugak tidak dapat dijangka kadangkala.

dia juga sudah dimiliki oleh sang jejaka yang bernama Amir Farhan Bin i dun know. haha. perkara paling sweet antara mereka berdua ialah, even many problems yang datang, mereka masih bersama. sudah hampir 3 tahun mereka bersama. ya, aku doakan kebahagiaan korang


ketika form 3









ini Nur MazDiana Bt Mohd Noor Azizaman.

yes, aku dah hafal nama ayah kau, Yana. gadis ini lebih dikenali sebagai yana :) beliau satu gadis yang gemar menyimpan segala masalah seorang diri. sifat semula jadi beliau ialah tergelak dan tergelak. mungkin kadangkala beliau agak emo seperti shana, tp itu bergantung kepada situasi dan keadaan. memang susah untuk melihat gadis ini menangis kowt. buat masa sekarang la kan. haha.

beliau juga sudah dimiliki oleh sang jejaka bernama Azrui~. haha. owh silap Azrul :) mereka sangat bahagia sekarang. gadis ini bijak dalam pelbagai hal bagi aku. cuma jarang mempraktikkan.

antara aku dan shana, dialah yang paling cepat pick up dalam sesi pembelajaran. jika paper exam hampir tiba, segala buku rujukan perlu dielakkan dari beliau sebab mungkin segala ilmu akan terkeluar sebab terlampau nervous maybe ;D maaf yerk yana, gambar kita berdua lah paling susah untuk aku explore dlm komputer. gambar ini ajerw yang ada buat masa ini :







Izzyan Munawarah? gadis di sebelah kiri anda[rujuk gambar di atas] ialah kembar tidak rasmi aku. ya, memang kami duduk serumah dan sebilik. jika ada yang bertanya tentang pertalian kami, jawapan yang paling mudah ialah. KAMI KEMBAR. haha. senang cerita bukan?

even my parents didnt recognize us sometimes apabila kami tidak bertudung. apabila bertudung jugak ade yang konfius. perbezaan ketara kami ialah ketinggian kami dan sikap kami. aku lebih agresif ;D kami pernah berjumpa ketika di alam kanak-kanak. tetapi biaselah. nama pun Izyan kan, die penyegan sikit nk bertegur aku pada mulanya. nama sebenar beliau ialah Izzyan Nawwarah Binti Zulkhafli.

dari segi pemakanan beliau sangat tidak cerewet. sumpah. haha.. makanan yang paling dia tak suka ialah laksa dan kari. kalau diberi pilihan lauk sama ada ayam masak merah atau telur masak kicap, im sure shes going to choose telur masak kicap. kami punyai banyak perbezaan dari segi genre lagu kegemaran dan taste terhadap lelaki. dia sangat meminati band indie. dia adalah anak tunggal ;D aku akak angkat dia ok. haha.

beliau seorang yang sangat pemurah dan sangat pemendam rasa. usually kalau dia marah, she never show it. seriously. kalau di wayang, dialah yang tergelak paling kuat. dia jugak suka belanja aku makan, tiket wayang, tiket them park dan segala benda thats y i love u. die tidak pernah berkire ok. seriously. no wonder la dia punyai ramai rakan dan orang2 yang menyayanginya.

maaflah, aku taip panjang sikit bout her ni. haha. one more thing, thanks Izyn sebab menjadi teman setia mendengar rintihan syahduku ketika malam melabuhkan tirai dan ketika di waktu pagi. terima kasih kerana sering melayan leteran ku yang x berkesudahan.





sayang anda semua :')

4 comments :

solehah zahrah said...

huh.
bm ko mesti A..

bagus betul krngn.
huhu

Miss N. said...

A? i guess trial spm ni dpt markah teruk. haha :D

shinchan BEBEL said...

okay.yang neh paling sweet cik nadnod :D

Miss N. said...

sweet ea? tang mane tu? haha ;p