September 07, 2009

Cake . Tag

disebabkan aku main-main berkata Izyan berumur 18tahun pada tahun ini. maka tercatat di kek Izyan berumur 18tahun. kek secret recipe.




1. Apa perasaan anda sekarang?
-kosong :)

2. Saya nak makan?
- ayam masak merah?

3. Impian saya?
- living in a happy life

4. Haiwan yang saya tak suka?
- ular. +_+

5. Saya harapkan?
- hidup lebih bahagia

6. Jika boleh putarkan masa?
- saya tidak ingin menjejakkan kaki ke library negeri itu

7. Saya pada 10 tahun akan datang?
- ada rumah, ada kereta :)

8. Handphone saya adalah sebuah?
- tiada fungsi. hanya dibiarkan di dalam bilik

9. Saya pernah bercinta sebanyak?
- ....

10.Saya suka pada?
- orang yang buat saya happy

11. Kawan2 saya?
- adalah yang terhebat

12. Pernah dikhianati?
- i dont know.

13. Apa yang anda hendak lakukan terhadap dia?
- .......

14. Senaraikan 8 orang untuk ditag?
tiada siapa untuk ditag




tag daripada Munir :)

0 comments :