September 25, 2009

Open House . Meet Him . SR

Yesterday, tidak la seperti yang dijangkakan. semua rancangan yang suppose menjadi telah gagal. plan untuk jalan raya ramai-ramai tidak menjadi. semua berpecah dan hanya aku, shana dan yana yang terpakse merantau jauh-jauh untuk pergi ke rumah dila dan mira. tidak jauh pun sebenarnya, tapi sebab tak ramai kawan-kawan, terus jadi cam jauh +_+









sedih yang teramat sebab terpaksa berjalan kaki nak balik rumah aku. nasib baik ibu shana dapat jemput. terus aku merakam video ini dengan bersemangat sebab nak ceriakan mood masing-masing.




so yeah. sempat berjumpa buat kali terakhir jejaka di situ ;)
thanks for calling semata2 nak bertanya whether im coming or not :)

thanks inviting dan thanks tolong hantar kami balik.
selalunya, kalau aku pergi ke sana, mesti dia yang hantar aku balik.
tak pernah aku balik sendiri kan -.-





Today :



akulah orang pertama yang sampai dengan mengendong sebuah kotak yang berisi hadiah untuk someone. aku tak tahu kenapa aku bawa kotak tersebut even aku tahu potensi untuk berjaya memberi hadiah tersebut kepada orang itu memang 0.03%.


makanan yang dihidangkan memang marvellous.
sayang, semua pics di camera Shana.



datang jugak boyfie Shana. tak ramai yang datang tahun ni.
mungkin semua busy dengan hal masing-masing.




thanks Paan, bagi aku tumpang balik ;p







sampai rumah terus letak balik hadiah yang dibawa tadi.
sedih sebab tak dapat bagi hadiah tu kat orang tu kan +_+
terus keluar balik dan terus menuju ke secret recipe di senawang.

siapa agaknya pemandu kali ini? :)






birthday boy nya ialah Epy :)
happy belated birthday ^^,






sangat tak keruan duduk kat situ. maybe sebab tak tahu nak buat apa.
hanya handphone menemani :)
aku nampak gemuk dalam picture ni.



iced lemon tea. nyummie :P





kek ni memang sedap :D
tapi sayang sekali lagi sebab aku tak tahu ape nama kek ni.

0 comments :