September 19, 2009

Shopping.



hari ini sangat membahagiakan.
berjaya mendapatkan 4 helai selendang dengan harga RM20 :)



sebaik sahaja berbuka puasa. aku terus melelapkan mata
sebentar sebab terlampau kepenatan mengemas rumah.












setelah penat lelah mengemas rumah, kami, 4 orang gadis dan seorang ibu membawa kereta pergi merayau mencari daging lembu, nasi briyani, mutarbak dan selendang.




kerera pink ini paling comel,
selain Suzuki Swift yang bewarna light pink.







keadaan di pasar malam, camera yang tidak bagus ;p


pasar malam di Ampangan memang ramai. aku terkedu melihat ramai yang berpusu-pusu melintas jalan dan sedang membeli-belah. aku sudah khuatir jika kakakku bengang disebabkan ketiadaan tempat parking. secara tiba-tiba akakku berkata,

"kau keluar la dulu dengan Izyan. nanti Asya call tanye kau kat mane"




aku terkejut sebab aku tak pernah merayau berdua dengan Izyan di tempat sebegitu. haha. tetapi perasaan gembira terus membuak-buak.


kesimpulannya, aku berjaya mendapat 9 helai selendang. aku bahagia sekali :)
kemudian singgah di Burger Ijan untuk mengisi perut yang sudah kekosongan. hebat, 3 gadis berkeliaran pada pukul 1++ pagi.







to adik Amal,

jangan sedih-sedih sangat. akak selalu sudi dengar masalah adik ;) sebab akak pernah mengalaminya. selalu juga akak dikecewakan. tetapi selalunya akak terus down. hanya kawan-kawan yang dapat bantu kita bangkit ;p susah kan bila kita hanya dapat tengok orang yang kita sayang bahagia dengan yang lain. bukan dengan kita. tetapi cube tengok in the bright side. at least die bahagia. itulah pengorbanan adik yang terbaik. akak tak pandai bagi nasihat. tetapi akak boleh bagi support. harap lepas ni adik lebih bahagia. tak mo sedih-sedih ;) all the best in your life.









baju kurung ni sangat cantik kerana kombinasi warna kegemaran Izyan. putih dan purple. aku pun sudah mula pelik, sejak bila kembarku ini meminati warna purple? setahu aku, hanya aku dan ibuku yang meminati warna ini. haha. bagi aku, pink purple tetap paling cantik. tahun depan nak cari baju kurung kombinasi warna pink+purple. =)





perkara yang membuat aku impress.. tak sangka miley sangat
sangat popular dengan lagu ini yang dicipta khas untuk Nick Jonas.

4 comments :

fezaL Mohd said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin”

“Betik is papaya, rock is batu,
Lg sket nk raya, kamu dah pakai baju baru,
This is kulit kerang, Fish the ikan puyu,
I cakap terus terang, I nak duit raya dr kamu

Miss NadNod said...

thanks. selamat hari raya balik. x geti buat pantun la ;D

SonaSona said...

Be okay taw Nad, buzz je if u need me hee.
And thanks :P

Miss NadNod said...

yeah.. nanti nad buzz dja tpi takut dja rimas plak ;p