September 06, 2009

My Twin


1stly, HAPPY BIRTHDAY IZYAN!!



sorry tak dapat bagi hadiah. aku terwish lambat sebab terleka berfikir.




sweet seventeen
















1st. name dia penuh dia Izzyan Nawwarah Binti Zulkhafli. dia seorang yang tidak suka makan laksa dan kuah kari. makanan kegemaran beliau ialah telur masak kecik kicap. seorang yang pendiam dan bising apabila bersama dengan rakannya. punyai ramai rakan dan sering dikenali oleh junior. itulah perbezaan antara aku dan dia. kata kembar tetapi personaliti berbeza. dia tidak mamat jambu tetapi mamat jambu dan nerd type jugak menjadi pilihan aku. dia suka shopping dan shopping. psp ialah idaman beliau selain dari suzuki swift.


dia seorang yang pandai menyimpan apa yang dia rasa. dia mungkin nampak baik tetapi bila ada yang telah menyebabkan dia berasa geram, mulalah perasaan marah itu muncul.


dia suka wedges tapi hanya ikut mood untuk memakainya kerana dia tahu dia sangat tinggi. beratnya 50 kalau x silap. sama dengan berat aku. bayangkan ketinggian beliau iaitu 175 dengan berat 50 dan memakai kasut saiz 7. nampak tak perbezaan ketara antara kami berdua? :)


dia tidak pandai mendukung kucing. sejak tinggal dengan aku. kucing aku menjadi mangsa pelukan beliau. dia tidak suka cerita hantu tetapi cerita thriller seperti bunuh membunuh menjadi kegemaran.



sorry wish lambat. suppose aku yang terawal.tak ada hadiah untukmu tahun ini. terlambat sikit tak pe kan? jangan sedih. esok kite keluar pergi celebrate. haha :D

5 comments :

13may said...

selamat hari lahir buat Izyan dengan ucapan : Hepi Besday!

:)

full of love,keyna said...

nad berat 50 eh?pergh.sggt ringan.hehe.kite tggi 149 berat?HAHA.pham2 la.nk dkt dah tu :Pp



anyway,

HEPPY BUFDAY IZRYN (:

BuDakHutaN said...

Happy Burdday to IZyan :)

Miss NadNod said...

t0 13May & budakhutan - thank u for wishing. :D


to keyna - tinggi keyna mcm tinggi kwn nad, shana n yana :) thanks for wishing :)

Miss NadNod said...

to shin chan - heh.. silap taip tu. haha.. terus jadi telur masak kecik ;p


to zeeeeeeeeeeee - terima kasih utk siapakah? ;p