September 15, 2009

Sila jelaskan Yuran anda


"Amirah Naadhirah Binti Azizan. sekolah *** kan? bulan ni awak tak bayar yuran. sila jelaskan. yuran ni jangan main-main jang."







Terkedu terus name disebut sebab tak bayar yuran untuk bulan september. minggu depan dah raya. tengah fikir bagaimana caranya nak melangsaikan hutang piutang dekat c.o.b. haha. lain kali, kena ingat. semua angkara trial. terus segala hutang piutang dilupakan. +_+

bagi yang tidak menghadirkan diri di c.o.b, sila datang hari jumaat. last tuisyen. akan bercuti sehingga 29 september 2009. take note please ;)






esok adalah hari terakhir aku akan menduduki trial examination. paper seni adalah paper yang terakhir. sangat tidak puas hati sebab yang lain sudah bergembira di rumah dan berseronok bershopping sakan bersama boifren, rakan2 mahupun family. giler gedik. haha. aku cemburu sangat ni +_+

aku suka berbicara berdasarkan pengalaman. ramai yang sudah complain tentang sikapku yang suke menaip panjang-panjang. memang macam bosan kan baca panjang-panjang. tetapi aku suka. aku tahu bukan semua suka baca hasil taipan aku ini.

0 comments :