October 11, 2009

Open House sekali lagi

1st October 2009, Thursday


aku sayang mereka.





tak rasa kelakar ke tengok gambar aku sebegini? haha XD





tabik! :)




tiba-tiba aku sorang je tabik.. tengok muke aku, semangat patriotik siot :)





senyum!!!!!!!






gambar ini ditangkap sebelum solat magrib, bacaan Yaasin dan solat hajat. memang the best day ever jugak sebab dapat have fun dengan rakan-rakan ;')


--

8th October 2009, Thursday

selepas balik dari sekolah, terus berehat sebentar untuk bersedia pergi ke rumah Fea. tak sangka ramai yang buat open house selepas waktu sekolah. penat memang penat, tetapi memandangkan rumah Fea dekat dengan rumahku, aku gagahkan diri pergi ke sana.

setibanya di sana, memang ramai kawan-kawan Fea.
most of them aku kenal tapi malas nak tegur.

di sana juga, aku jumpe someone ;) Faiz xD
balik saje, terus bersiap untuk pergi ke tuisyen di Deru Warisan.

-

9th October 2009, Friday.

balik dari sekolah dapat text message from shana sama ada aku ingin mengikuti dia dan Yana ke rumah Paan. pada mulanya aku agak ragu-ragu sebab rasa macam tak lepas keluar. semalam pun aku keluar tanpa memberitahu parents terlebih dahulu.


setelah berfikir2, akhirnya call juga my mom mintak permission. lepasssss ;D

sampai kat rumah paan, main sergah je masuk sebab
dah pernah pergi sebelum ni. langsung aku tak pandang siapa yang duduk di ruang tamu.


sampai rumah masa magrib. terus kena marah lagi ;D
gagahkan juga diri ke tempat tuisyen.




10th October 2009, Saturday.

punyalah bersusah payah aku nak confirmkan dengan Yana sama ada ingin pergi ke tidak rumah Faiz, kawan Azrul ;p last-last pergi juga dengan berbaju kurung.




aku berbaju kurung kerana malas nak tukar baju. sebelum pergi rumah Faiz pergi kenduri dekat area situ jugak, so buat ape susah-susah bertukar baju ;p

terus dikenakan dengan Faiz plak +_+ takpe Fea, Khairi dan Yana, kau tunggu aku cari point korang. tak habis-habis kenakan aku. owh yeah, semalam buat lawak tak menjadi. malu sendiri :D maaf la yer, tiada gambar yang sempurna untuk ditunjuk. semua gambar yang ditangkap ada pada Encik Faiz.




kawan baru, Faiz :)




Faz dan Khairi






malam pula aku bersama dengan Shaza, Yana dan Shana pergi ke rumah Megat pula. kemudian baru ke rumah Azrul. tak sangka balik awal, pukul 10 dah sampai rumah. itupun kawan Azrul yang hantar sebab Shaza dah bertolak balik terlebih dahulu.

aku harap souvenier yang aku dapat di rumah Megat dijaga dengan baik oleh Shaza. cian souvenier aku T_T ade duet raye dalam tu. :((

-





terima kasih kawan-kawan yang telah membuat aku selalu sangat keluar sejak bulan lepas. sebabkan korang aku sudi keluar rumah dan balik lambat semata-mata nak datang rumah korang kan :D tahun depan aku pulak buat open house kalau aku rajin ;p

0 comments :