October 24, 2009

Daulat Tuanku




Jalan ke Kuala Pilah sudah maju, mungkin :) orang kata sekarang guna highway je nak ke sana. aku berpeluanglah jugak melawat Istana Seri Menanti. majlis pelancaran setem dan hari melawat istana kalau tak silap. seronok kot :P sebab tak pernah berpeluang melawat kan :) dapat pergi pun kejap sahaja sebab tiada apa-apa yang menarik sangat sampai nak duduk berjam-jam.




rasa macam dekat luar negara sebentar :)







green + chocolate. good combination.







memang gambar aku tidak ready tetapi aku suka.










Balai Pameran Setem.











ada pesta di sini.





sebenarnya dilarang bergambar.
berapa kali orang kat sana perli kitaorang "jangan bergambar"






before balik ke seremban, sempat juga merasa cendol. sampai di seremban pula kami singgah ke stadium dan makan popia basah.



jarang dapat pengalaman buat setem dan ada muka sendiri ;p





maaf, sebab gambar pecah-pecah.


wang yang perlu dibayar untuk membuat setem ini ; RM19.


kali ini ingin menceritakan kisah seram. jangan percaya 100%. hanya ingin menceritakan pengalaman semalam. akibat sudah penat study seni, aku berhenti sebentar menangkap gambar. * rujuk gambar di bawah**



kalau nak tengok dengan jelas. sila click gambar ini untuk enlarge. perhatikan cermin belah kiri aku. perhatikan apa yang anda nampak. perhatikan betul-betul. sama ada reflection tangan mahupun buku. jangan tangkap gambar malam-malam kalau tak nak benda sebegini berlaku.

sekali pandang, seperti ada seorang kanak-kanak di hadapan aku. gambar ini ditangkap pada pukul 2++ pagi. semua sudah tidur. rumah aku tiada kanak-kanak kecil yer. percaya atau tidak, aku pun tak tahu. aku mintak semua ahli keluarga aku tengok dan Izyan seorang sahaja yang tidak nampak apa-apa.


kesimpulan, mungkin reflection tangan aku sahaja.

0 comments :