October 22, 2009

Invitation

i'm still addicted dengan barangan cute. aku suka apa yang majoriti orang tidak mungkin akan suka ;p namun ada juga segelintir rakan-rakan yang berkongsi minat dengan aku. iaitu Cj7. aku takkan jemu menonton cerita Cj7 over and over again. perkara yang paling menggembirakan saat akak aku sendiri menghadiahkan cj7 sebesar ini(rujuk gambar di atas) untuk aku.


aku singgah ke Parkson sebelum balik dari sekolah. korang tahu tak purse macam mana yang menjadi kegilaan ramai sekarang? ke Parkson semata-mata nak beli purse ini ok.


bayangkan, aku dilupai oleh pelajar junior. saat kazen aku mendapat invitatiton ke majlis ni, aku dah sedih sebab junior tu tak datang pun dekat aku.




kali ini nak sedih jugak sebab nama aku silap dieeja :)
majlis ni ditangguh ke minggu hadapan yerk kerana masalah teknikal.
tema biru, hijau dan putih.







Kes Sejadah Sujud/ baca Al-Quran / Solat.











4 comments :

full of love,keyna said...

cj7?ergh,sukeeeeeeeee tau tau :D

Miss NadNod said...

nad pun suka :D

loleyla said...

ahah..iklan tue mmg kelakar..
teringat ayat pacik tue
"potong2"..ahahaha..

:)

Miss NadNod said...

potong jelah ;D haha