November 11, 2009

09.11.09


Sampai juga ke penghujungnya :) berakhirnya tuition english pada 9 november 2009. adalah juga rasa sedihnya dalam seronok tu. ramai juga yang memakai selendang pada malam itu. aku rasa hyper tengok semua pakai selendang except for 2, 3 orang yang memakai tudung biasa ;p

alang-alang tu aku menghulurkan bantuan memakaikan mereka selendang tersebut.

sebenarnya bercadang untuk tidak online selama sebulan tetapi teronline juga pada hari ini ^^ tetapi hanya blog sahaja yang dibuka. facebook akan mendatangkan distraction sebab mungkin ada perkara yang boleh menjejaskan emosi. bakal menghadapi SPM, perlu menjaga emosi ;p



permulaan sesi fotografi sebelum bermulanya bacaan Yaasin.










acara makan memakan :P



Shana makan paling banyak pada malam ini. kan? ;p



disebabkan aku sebagai fotographer, tak banyak gambar aku di dalam entri ini.



my new friend :)



Nampak tak pinggan yang penuh dengan satay berserta ketupat?
semestinya itu pinggan aku ;D paling banyak antara semua.



semua leka mendengar cerita.


Izyan.



my daughter, Nur Mazdiana :D





mereka bertiga ialah pelajar yang paling lama bersama dengan C. Aloma.



sesi penyampaian hadiah. mereka punya special sikit.



Ikhmal.



Sofea.



dan akhir sekali, Shana.




Pea memberikan ucapan selaku senior di sini.




kemudian, Ikhmal.



ada dua sebab aku letak gambar ini.

1. nak kenalkan lelaki berbaju hijau itu suami C.Aloma.
2. ada dua orang yang berpakaian sedondon pada malam itu. haha :D






semua leka mendengar ucapan dari para pelajar.



i love you shana :D




alolololor :P




sesi berciuman dan meminta maaf serta keberkatan ilmu :')



mereka.


gambar aku bersama C.Aloma tiada di sini. sedih sebab tidak sempat bergambar bersama. but its ok. next time boleh berjumpa lagi ^^ kalau cikgu ingat budak bernama Amirah ini.


p/s : Shana, nak gambar dari camera kau pulak +_+

2 comments :

myLovepatzi said...

wah..best nyer dpt join mjlis2 cmni...

NadNod said...

memang best ;D tapi sedih sebab dh susah nk jumpe dorang dh nanti