November 15, 2009

Sambutan Kemenangan Piala Malaysia

Yesterday, for the first time aku tidur pada pukul 7++ pagi dan bangun pada pukul 4 petang. memang hebat sampai siap kena perli lagi. terus makan sarapan pagi tu sebagai lunch. pukul 6 barulah aku dikabarkan perlu bersiap untuk makan popia basah di stadium Paroi. terus jadi bersemangat.

malangnya, kami sampai terlampau lambat. popia sudah habis. terus menuju ke papa chop mama grill tetapi cawangan perniagaan itu telah bertukar. bukan lagi seperti dahulu dan makanannya bapak mahal giler.

dengan muka tidak tahu malu bangun dan beredar pergi dari tempat tersebut. kesian waiter tu ;p destinasi seterusnya ialah Kenny Rogers di Parkson. dah lama tak makan. dengan berbekalkan alasan nak SPM, dapatlah makan di sana :D



semalam juga ada sambutan kemenangan piala malaysia di padang MPS. pada mulanya memang aku tidak tahu pemain kegemaran aku akan hadir :D tak sangka pula parents aku beria-ria nak pergi tengok so tidak semena-mena juga aku teruja la kan :p


setelah 61 tahun menanti kemenangan. akhirnya berjaya juga :p

seperti biasa, sambil menunggu tu tangkap la gambar :)






terpaksa diedit gambar ini kerana Izyan tak suka.








ramai kan orang? :)



semua sedang teruja tunggu Menteri Besar N9 dan pemain bola sepak N9 lalu.



Jurulatih Bola Sepak N9 (im not sure). suddenly my dad step out sambil
menahan uncle di atas dan cakap "iyah iyah, tangkap gambar apa cepat".




wait a minute. perhatikan anak panah di atas. ada girl yang
tiba-tiba menyelit di dalam gambar. certainly not me. haha :D weirdo +_+



Kapten kan? haha. to be honest semuanya comel-comel berlaku. aku tersenyum for the whole time dan menghulurkan tangan untuk bersalam dengan kapten ni. they keep looking at me with a weird kinda look. dah cakap, kalau teruja yang bukan muhrim pun dah tak kenal. problem, siapa suruh kau terlampau comel? :D




abang abang :D haha

memang banyak gambar rosak sebab pandangan aku di block oleh seorang lelaki india yang berbadan besar gila dan aku tinggi paras bahu beliau. sekarang baru aku rasa nak jadi tinggi lagi. boleh tak?





semua tak nak pandang camera saat aku dah get ready nak tekan capture +_+






dulu aku minat dia. Jersey no. 9 kan?





dulu juga aku minat that botak boy version tua sikit. tetapi disebabkan aku rasa dia dah terlampau tua terus minat yang belakang dia. perhatikan anak panah. gambar ini ditangkap menggunakan camera akakku. ketika itu aku sedang bersalam dengan jejaka tersebut. haha :D giler gatal ok. sumpah :P




comel comel :P


sebaik sahaja semua pemain sudah berlalu menuju ke pentas, terdapat seorang mamat yang annoying (ni baru betul annoying) bercakap kepadaku (kalau muka hensem takpe jugak)
"dah kak, tutup camera tu. dah habis dah. tak yah derk nak tangkap2. haha!"

malas nak ambil pusing terus memberi jelingan tajam dan keluar dari tempat orang ramai.



saat nak balik.



bergambar di banner.




dapat juga bersalaman dengan Menteri Besar N9 sekali lagi. kalau boleh nak stop semua pemain dan tangkap gambar sama-sama :D lagi sekali menggatal ;p anyway, tak jumpa ramai yang dikenali di situ. hanya 4 orang sahaja yang memang dikenali. mungkin semua busy belajar dekat rumah. kan SPM lagi 3 hari ni.



Thanks for the wish kamu semua. i really appreciate it.
and all the best to you for those yang akan ambil SPM juga.




:')

0 comments :