November 04, 2009

Redha ilmu

aku seorang yang sangat pemalas ke sekolah buat masa ini.
aku datang ke sekolah hari ini semua gara-gara majlis redha ilmu.




pagi-pagi adalah hari yang bagus untuk bergambar :p
sebab muke semua masih suci tanpa minyak(aku aku)




best friend tercinta :)



semua orang malas buat latihan bm kan hari ini? aku tengok semua macam duduk dalam kumpulan masing-masing. aku pada mulanya semangat buat tatabahasa kemudian tengok yang lain seronok berborak sesama sendiri maka aku turut join sekaki. sila rujuk gambar di atas. tiba-tiba tulis nama sendiri dan doakan diri sendiri gembira ;)



jom tilik tangan.




fly kelas lagi demi Shana dan Fara. finally mereka disatukan kembali seperti zaman dahulu. aku dan Yana tidak habis-habis berborak tentang kepribadian mr fluffy atau moco2.



saat ini, Bb(my crush) tiba-tiba lalu di hadapan aku. so secara tidak langsung aku terus tergelak dan tersengih seorang diri ;D




thats why i hate wearing tudung ;D
tak pernah lagi tudung yang aku pakai maintain dari pagi sampai petang :P
shawl lagi bagus en en ^^,











finally get back together once again :)






dorang sedang bergosip. barangkali.



memang mereka seperti lover. anyway, masa ini Bb duduk di sebelah Asip.
tiba-tiba Bb bertanya "ada orang tak" dekat aku. haha ;D rasa macam budak kecil pula sebab rasa hyper bila dapat bercakap dengan orang yang disukai ^^,






sesi luahan hati macha :P



Thariq sedang belajar.




rasa-rasa, siapa lagi tinggi? ;)








wan wan wan :)


1.20 petang, semua berpusu-pusu ke blok C.



penuh dewan.



kawan terbaik :)



para guru.



beratur sebelum menyalami setiap cikgu dan meminta maaf.


izyan cakap "lay chee kang"



di hadapan sekolah.




semua hyper dapat bergambar ea?



















lastly, me :) i know it does look funny. spontaneous*





ramai guru yang tidak hadir semasa sesi meminta maaf, mungkin sebagai tanda bahawa kami sendiri yang perlu mencari dia dan bukan mereka yang mencari kami.

3 comments :

cikin said...

ade gamba aku...heeeeeeeeeee
tapi tak nampak muke...
hahaha

encik misteri said...

sob3...teringat zaman cekolah.hu~

NadNod said...

to cikin ; memang aku maen snap je gambar ;D so secara langsung sesiapa yg bertuah ade la picnye ;p

to apis : dh berlalu dh zaman tu ;D abg dh 20! :P