November 28, 2009

Try an error?

dengan bangun seawal jam 7.00 pagi(patut terkejut sebab selalunya pukul 1ptg baru aku bangun tidur), terus mengonlinekan diri. masa itu emas. kalau exam nak dekat, normal study last minutes. disebabkan takut tiada tempat duduk di tempat tuisyen, terus bergerak sana pada pukul 8.30 pagi tanpa sarapan. berbekalkan secawan air milo panas pekat oleh ayah, terus gagah menanti kawan-kawan lain tiba. masa itulah gambar ditangkap ;p




muke baik ni. haha



keadaan di tempat tuisyen. sedang buat penyata penyesuaian bank berbentuk ayat. bukan jadual seperti kebiasaannya. Shana berjaya menyelaraskan baki buku tunai dan baki penyata bank dengan mudah. +_+


aku pernah cakap aku minat seni. aku pernah cakap aku ambil seni. tetapi aku tidak pernah 'taip' atau cakap yang aku bagus dalam seni :P disebabkan ke 'pathetic' an aku dalam seni, maka terhasil lah seperti gambar di atas. ini adalah percubaan pertama melukis gambar orkid tetapi tak menjadi. haha :D rasa seperti lukisan budak darjah 1.



percubaan kedua. still sucks tetapi adalah improvement. soalan spm untuk seni sudahpun diedarkan. sebab itulah aku mencuba beberapa kali melukis gambar orkid dan tunggul kelapa berlatarkan belakangkan pantai dan laut.




tiba-tiba ada bukit sesat. senang cerita, tangan gatal sangat sampai tercampak warna hijau di awan yang comel tersebut. grrrr... nampaknya percubaan ketiga akan dimulakan malam nanti. nantikan hasilnya okay.


ini adalah soalah nombor 2 dalam kertas 2 pendidikan seni visual (seni halus).

3 comments :

13may said...

wah! rajinnya updet blog :D

teharadzuan said...

nad,teha pn amek soalan no2.
senang kn
hehe

lawa ahh nad pnye

no1 mcm menarik kn

NadNod said...

to teha : nad lupe plak teha ade amik seni jugak ;p seriously nad punye buruk. tengah usaha untuk kli ketiga ni. x puas hati dgn lukisan sndiri. haha..

no. 1 memang best tp nad xgeti warna tembikai ;p

to 13may: mmg rajin update blog. cuti 5 hari before paper acc. haha ;p