December 26, 2009

ByeBye

rasanya ramai yang tahu dia akan fly ke Sarawak tidak lama lagi. bukan nak bersifat tamak dan sombong sampai tak nak bawa kawan-kawan lain jumpa dia tapi saja nak spend time dengan dia. hope yang lain faham :D

*sorry Asip, muke u tak ready lagi. haha





disebabkan Jaya Jusco, Seremban 2 memang kecil sahaja berbanding dengan JJ di tempat lain, maka lagi baik masa panjang itu digunakan untuk menonton wayang.

Yeah, berjaya tengok Alvin & the Chipmunks 2 :)


sangat sangat comel :) someone said pipi aku dah macam Theadore T_T
but, hey. look at the bright side. Theadore ade mata besar yang comel dan muke yang adorable. rase nak penyek-penyek badan dia :D


anyway, this is not a date since aku bawa Izyan, Alak dan Aus along.
but sangat dissapointed tak dapat tengok Avatar.


esok perhaps keluar lagi dengan Asip. kali ini aku ajak ramai-ramai.

---------------------------------------------------------------

ada statement cakap :


asal lah semua orang yang rapat/ sayang dengan kau semua tinggalkan kau?
semua fly jauh-jauh



maaaan, ni buat aku touching. T_T memang betul pun. aku harap kisah lama tak berulang lagi. kalau terjadi lagi, sah aku putuskan hubungan dengan sesiapa yang pindah, haha ;D

---------------------------------------------------------------


entry yang about dilemma tu memang betul-betul berlaku ;)
susah nak buat pilihan kalau orang yang kita suka tak suka kita dan orang yang suka kita bukanlah pilihan hati kita pada mulanya. tapi semua tu boleh berubah kalau diberi peluang.

aku pun pelik tengok orang replace gf/bf dorang dengan sebegitu mudah. dengar-dengar baru clash dengan bf/gf, tengok-tengok ; "eh dah ada orang baru"

tapi aku pasti semua ade reasons sendiri. tak blame korang for that.
but aku pelik jugak kenapa aku tak sanggup buat macam tu +_+

4 comments :

Melz said...

best eh citer tuh ? huhu

NadNod said...

best! sbb dorang comel2 :D

armie::parc::udinc said...

hoo..ade org 2 dating....kn da kantoi...;p

NadNod said...

eh akk, mane ade nad dating :D