December 31, 2009

Hari terakhir ku bersamamu

Nak cecah tahun baru. tiba-tiba rasa tak sabar. nampaknya tahun ni aku lonely sebab kembar dah pindah keluar, sepupu keluar kerja, abang keluar juga, parents dah tentu tidur awal dan akak terperap dalam bilik.

sambut dengan kawan-kawan di handphone dan kawan-kawan di alam maya sahaja nampaknya tahun ini.

aku tipu dengan semua azam dalam previous entry aku. aku hanya nak satu sahaja, azam memulakan hidup baru dan bersyukur dengan apa yang ada.

padahal melalui gambar sudah tunjuk aku ni materialistik. dari impian nak kurus sampailah nak ambil lesen dan duit dan handphone serta laptop. merepek semua itu. baik pasang azam nak berubah ke arah yang lebih baik.


kali ini aku tegar untuk kentalkan semangat dan lupakan kisah yang berlaku tahun 2009. banyak yang manis. sungguh nombor 9 tak bagus. tahun depan 2010. tahun genap comel sikit. mesti akan lebih manis dengan orang lama dan orang baru yang menceriakan.










---------------------------------





Tadi keluar dengan rakan(Shafiq) dan Kembarku(Izyan). dapat jugak tengok Sherlock Holmes. suppose Avatar tapi sayang sekali lambat sangat mulanya.



maaf kawan-kawan sebab tak reply message. kenapalah semua nak put the blame on me. salahkan Maxis sebab buat nombor aku tiada line. aku hanya mangsa keadaan. tak baik berbengang-bengang dengan aku sebab aku memang tak pernah lupa kawan.


tiada gambar Shafiq sebab kami segan bergambar :P thanks for the movie ;)
-------------------------------------------------

akhir sekali,








Selamat Tahun Baru! :)
agar azam yang lepas dibawa ke tahun hadapan untuk dicapai.

2 comments :

cikin said...

hehehhe
lame da tak mkn papa roti

NadNod said...

nanti g la beli. aku pun dh lame x makan. haha