December 11, 2009

2nd Year . PD


tak sangka dapat peluang ke Port Dickson untuk bermandi manda.


aku bersetuju kerana ingin melepaskan tekanan. ternyata malam semalam aku tidak dapat tidur yang cukup. padahal memang aku penat mengemas bilik semalam. tapi proses mengemas masih tergendala kerana mood sakit hati muncul balik.

setiap jam aku akan melihat sangkar BitBit. risau aku jika dia lapar atau sakit.







Dapat bola yang berharga RM6.




sometimes we need to have fun.




i love that cloud!




owh that boy. hee :)



















---------------------------------------------------





I wrote your name.
that symbol is for two rabbits :)
















aku nampak kurus.
dari kiri : Izyan, Alak, Me












video
suppose hati ini fade away tapi ombak tak sampai plak.




video
kelakar suara Izyan.


video
kita buat bentuk hati di persisiran pantai. kemudian ombak pun fade away
hati tersebut. maksudnya cinta itu tidak kekal. the end :D


7 comments :

atiqahamni said...

atq x pernah pegi PD walhal dah 13 tahun duduk negeri sembilan (=____=)

Zeeyn said...

Aku: APA JADAH KAU TULIS NAMA DIA!

Kau: Hik Hik.

:P

NadNod said...

atiq : eh lgi 4 tahun tu atiq duduk mane? haha ;D nanti kite buat trip beramai2 ke pd nk? hee

to zeeyn : APA JADAH KAU TULIS NAMA DIA *dgn muka bengang :P

full of love,keyna said...

HAHA,beshnye korunk!

and paling suke bile u sebut *APA JADAH KAU TULIS NAMA DIA :d

atiqahamni said...

lagi 4 taun dekat kuarters tmpat keje ibu ayah, lagi x best. nak nak~

NadNod said...

keyna : haha, mmg seronok g pd. nk g lagi tuk maen lompat2. tapi problem skang nad dh jadi itam :'(

atiq : kuarters kat mane atiq? kire atiq bukan asal seremban la ni ek?

Zeeyn said...

Wakaka. Keyna tuh i ah cakap