December 12, 2009

Sendiri Aku

Aku benci bila sendiri
Aku bosan lihat tingkah laku kamu yang sering menipu
Kau manusia tak punya cara
Kau pendusta
Memang aku tak percaya
Oh Boneka

Kau adalah pembahasa
Ayatmu oh manisnya
Jadi ku tergoda, ngapa aku di sini?
Berdiri ku sendiri

Aku bingung mudah keliru
Aku bosan bila lihat semua sama
Sama tak serupa

Mudah kau buat keputusan
Kau putuskan hubungan kita
Aku kecewa
Dulu semua indah, Kau berjanji bersama aku selamanya
Kini aku tak jangka kau berubah akhirnya
Kau lepaskanku kerna kau punya teman baru

*Kau tersungkur, dia pura padamu
Padan muka, salah kau kerna curang padaku
Dan kau merayu tak akan ulangi segala yang kau lakukan padaku semuanya nafsu


ulang*

Kau merujuk ingin bersama seperti dulu, ku ketawa.
hehe



lagu dari band : Black Coffee Honey

5 comments :

EykaHamasuba said...

ceh, tak gune nye manusie yang macam tu. dah kene tipu balik kt kite balik. tampo je kalo ade org camtu, nad. haha. band black coffee honey? band baru ke..tak pnah dgr. hehe

NadNod said...

hehe ;D ade je lelaki cm2..
band baru jugakla ;D
tp lagu2 die byk pasal kekasih curang je nad dgr ;D

EykaHamasuba said...

hahahaha, takpe laa. asik lagu org hepi je dgr lagu org curang lak, baru ade kelainan ye dok? hehe

★Dakjaat™ ☆ said...

band mana plak ni nads???

NadNod said...

eyka : x baek nyanyi lagu curang2 ni. cm doa taw ;D kang kot terjadi dgn ape yg kite selalu nyanyi. hee ;)

dakjaat : x taw band mane. tp dri malaysia jugak ar ;D