December 13, 2009

My sketch



ketika di form 1, aku masih lagi gemar meconteng buku teks atau apa-apa kertas dengan lakaran aku yang memang macam cakar ayam. kegemaran aku ialah membuat bentuk hati dan gulung gulung.


suatu hari, Shana memberi aku 2 helai kertas yang nipis. secara tidak langsung aku gunakan kertas itu untuk melukis dengan menekap kertas tersebut kepada gambar artis barat dan melakarnya kembali.

hasilnya seperti di atas dan di bawah. tak sangka Shana masih simpan lagi lakaran ini untuk aku. banyak lagi kenangan aku di sekolah menengah. semuanya aku sayang. baru sekarang aku rasa rindu dengan alam sekolah +_+


yang ini aku tak ingat siapa buat. sama ada aku atau Shana ;p







:)

4 comments :

ieda said...

haha hari tue ieda dengan my mum layan jugak citer tuh tapi now dah tak sebab haha tatau laa kenapa.

rindu nad :P

NadNod said...

rindu ieda jugak :D
ntahla.. cinta balqis ni byk nangis la.. nad dh bosan plak ;p

ieda said...

haaa sama laa mcm my mum ckp. nangis je. haha.

NadNod said...

dh dh.. bosan tgk org nangis je ;D