January 11, 2010

Cambridge

today aku sudah memulakan kelas bahasa Inggeris di Cambridge. memang best sangat belajar di situ. banyak laughing. ada 10 orang pelajar yang hadir pada hari ini.

aku tak daftar, main masuk belajar tanpa mengisi borang dan membayar yuran. semua aku akan settlekan esok, mungkin.

ada 9 perempuan dan seorang lelaki. lelaki ini comel orangnya. haha, aku sudah miang kembali. dengan aktiviti pembelajaran yang menarik, aku telah berjaya menemui perkataan baru yang sangat bagus untuk digunakan.

malah aku dah boleh bezakan had done dengan has done. congrats to me :)

aktiviti terakhir kami :

one person akan duduk di hadapan kelas dan hanya boleh menjawab YES/NO. yang lain pula akan bertanya soalan tetapi minimum 20 soalan sahaja untuk meneka apakah one person tersebut. seperti permainan meneka. is it living thing or non living thing.



tak sangka aku pula yang terpilih dipanggil aku hadapan untuk jawab yes or no.

1. are you a non living thing? (No)
2. are you an animal? (No)
3. do you have to legs? (Yes)
4. are you a female? (Yes)
...

dan macam-macam soalan ditanya sampailah kepada si lelaki yang boleh bertanya dengan gaya agak kelakar. *nasib baik kau comel. hahaha

Do you have a boyfriend? (hahahaha, no)


salah satu soalan yang paling tak logical, do u brush your teeth?
+_+ of course yes!

-----------------------------------------------------------------------------------



her : eh, awak ni nani kan?
nani : erm. aah :)
her : ni khadijah la..
nani : owh ek? **blur2
her : kenal AMIRAH NAADHIRAH tak?
nani : ni la dia *sambil tunjuk kat aku
her : eh!!


pelik, kenapa ramai tak mengenali aku sekarang. mungkin sebab aku dah gemuk or mungkin sebab aku dah lain sangat-sangat.

Ini dia Fatin Hanani atau Nani :)
(belah kiri anda)


jiran selang dua rumah. memang 15 langkah dah sampai rumah dia. tapi disebabkan gen sombong dan penyegan aku makin meningkat, dah terlampau jarang jumpa dia sejak masuk tingkatan 1. dulu ketika sekolah rendah selalu duduk main masak-masak dengan dia. sama tuisyen, sama sekolah, sama sekolah agama :)

yes, dia memang cantik ^^,

-------------------------------------------------------------------------------



p/s : mahu bersiap ke rumah Shana :)

2 comments :

full of love,keyna said...

wahh beshnye.tapi segan pula klu msuk class bi ni.lemah giler :P

NadNod said...

keyna : alaaa, nad pun lemah. time ni la kite nk improve english kite taw :)