January 29, 2010

Fun Moment (Part 2)

Pada malam Rabu, aku sempat pula bersinggah melepak di burger ijan tanpa segan silu dengan Izyan bersama dengan Munir. memang tak jangka akan terkeluar melepak dengan kawan-kawan lagi pada hari Khamis bersamaan dengan 28 Januari 2010 :)





aku dijemput di hadapan rumah menggunakan kereta Izyan. sudah jauh kereta kancil Izyan merantau. alhamdulillah aku diberikan kesempatan untuk mengikuti hang out ini sekali lagi walaupun aku tersangat tidak rapat dengan mereka ini ;p

jadi bila diletakkan di dalam satu kereta, aku hanya diam membisu tanpa sepatah kata.





TGV kosong rakan-rakan. memang best jadi budak lepasan SPM, pergi beli tiket lambat pun tidak mengapa kerana akan pasti ada seat kosong :) memang panggung wayang kosong, seronok sangat sampai nak gelak pun rasa segan sebab rasa macam sorang-sorang gelak -.-







ini hanya sebahagian. jumlah asal 7 orang.
5 lelaki dan 3 orang perempuan.

disebabkan tiada yang bersetuju untuk berkaraoke di green box.
hanya 3/7 yang menyokong nak berkaraoke ni.
maka kata sepakat diambil agar bermain bowling terlebih dahulu.




Abe.



Acap.





Ayie.






Dania.






dulu aku tergelak bila orang cerita pengalaman memalukan ketika bermain bowling.
pernah alami tak situasi di mana bola yang sepatutnya dibaling ke hadapan boleh tercampak ke bahagian belakang?

i did it -.-
it was embrassing since ada pula dua mamat yang tidak dikenali di sebelah yang syok sakan tergelakkan aku dengan hebat. thanks bola bowling, i hate you.

tak nak main bowling dah xD






Izyan. dia sering mendapat strike dan spare.






permulaan. gila sucks aku +_+






keputusan, pemenangnya Acap Elmo dan Izyan.
seriously tersangat sucks.

aku ada alasan kukuh, aku dah lama tak main bowling ;p




http://wearemoviegeeks.com/wp-content/tooth-fairy-poster.jpg
movie yang best :) 5 stars!








destinasi seterusnya ialah rumah Munir. setelah menghantar Dania balik ke rumah, terus bergegas mencari rumah Munir di Warisan Puteri.




ramai cakap aku dah tinggi. padahal selipar itu yang berjaya buat aku tinggi.
sejak sering keluar hang out bersama dengan orang tinggi-tinggi ni, terus aku rasa nak tinggi jugak. dah tak segan pakai heels atau wedges :D

mereka 170++ cm.
aku hanya 161 cm. tolonglah faham -.-




percayalah, aku tengah usha bangla dekat rumah Munir xD





yay, nampak tinggi ;')





mereka ada gaya yang sama :)

Munir memakai selipar pink dan Izyan selipar putih.
sempat pula mereka bertukar selipar +_+
selipar putih yang Munir beli di pasar malam, berjaya menambat hati Izyan ^^






Kak Munirah Zahari :)






Zahidah Zahari :)






Za, i adore that shoes :D
pink and purple. sweet combination :')








Za dan Ayie :)









tidak sempat bergambar dengan kesemua Zahari's. Syerah Zahari berjaya melarikan diri maka tidak sempat bergambar bersama untuk kali terakhir.

Munir sekeluarga bakal berangkat kembali ke Sydney pada hari Sabtu ni.

aku pelik kenapa aku terlebih emo kau nak pergi ni Munir +_+
cepat-cepat kembali. rindu pula nak hang out dengan kau.

9 comments :

Monsta Dee said...

emo rindu munir eh (:

NadNod said...

eh, mane ade emo +_+

Monsta Dee said...

there emo munir nk pergi xp

amir acap said...

waaa..kosong gle tgv..bapak bez..ahah..

NadNod said...

monsta : hahaha, emo skit la :)

amir : yeah.. mmg terlampau kosong ;p

Zahidah Zahari said...

nak kasut tuh? suh munir belikan HAHA

NadNod said...

za, kasut tu mahal sgt la -.- ade ke mintak munir belikan.. x mampu akk nak bayar :))

syerah z said...

berjaya melarikan diri? aiyakk. semua kata den lari :|

NadNod said...

syerah mmg lari pun ;p