January 18, 2010

Fun

Permulaan hari yang indah pada hari ini. bersama jiran pergi ke kelas Bi dengan semangat. tak sangka kali ini kami sama-sama memakai baju bewarna biru yang sama warnanya. dulu sama pink, kini biru. harap-harap esok sama lagi :P






orang cakap, kalau kita nak tahu orang itu cantik atau tidak, tengok pada gambarnya. kalau walau macam mana rosaknya gambar tersebut, die tetap kelihatan okay maksudnya dia memang cantik. ok, ini keadaan aku saat gambar disnap. the truth reveals :D






seriously camera Nani ada masalah. aku memang tetap sedar aku berkulit sawo matang. malu pulak tiba-tiba putih :)






tanpa edit, gambar Nani jadi gelap.








yes, aku ada problem nak terangkan warna kulit sebenar :)






Thanks Nani sebab belanja this Octupos. is it Octupos?
sejenis sotong yang aku baru tahu itu sotong :)









still, i look funny and ugly (sebut uuuuuugeliiii)

-------------------------------------------------------------------------

like always, akan balik dengan Nani setelah habis kelas. setibanya di rumah baru perasan ada message masuk. secara spontan bibir mula tersenyum. kebosanan duduk di rumah selama 2 minggu berturut-turut tanpa keluar dengan rakan sudah cukup nak memberontak nak keluar ;p

ini hanya rancangan secara tiba-tiba, harap maklum.

sorry sebab tidak memberitahu mahupun mengajak kepada rakan-rakan yang rapat denganku.



Izyan dan Munir.

kedua-dua sudah ada lesen tetapi hanya Munir sahaja yang layak membawa kereta. Munir tiada kereta. Izyan ada kereta. so agak-agak siapa pula yang drive kan :)

pada 11/01/10, Munir fly dari Aussie ke Malaysia :)

maka secara tidak langsung hati melonjak gembira dapat bertemu kawan yang tidak pernah berjumpa depan-depan sebagai kawan.

**agak-agak boleh difahami tak ayat aku sekarang?






banyak kali juga kereta terhenjut-henjut, gara-gara kereta manual.
Izyan sebagai co pilot di sebelah ;)



Munir, thanks for the BigMac :) tak sangka orang keding mempunyai taste yang sama iaitu fillet-o-fish. aku rasa segan berdiri di samping anda berdua kerana both keding dan tinggi.







disebabkan sudah terlewat untuk menonton wayang, terus ke City Park.







kedua-dua mereka sudah mengatakan aku badan aku makin naik sekarang.
jawapan aku mudah sekali.

tension=makan=bahagia
sedih=makan=bahagia
kecewa=makan=bahagia
makan=bahagia=happy

equation yang mudah dalam hidup buat masa ini. maaf, aku sudah tidak berminat sangat berselendang ;p



aku sedang menggayakan gaya munir.
nanti buat video bagaimana munir mengatakan dia boleh 'MASUK'.





kami berjaya buat pusingan satu round di City park dengan bergambar setelah memberi ikan makan. dapat pahala aku bagi ikan lapar makan ;p






Munir cakap, " dah boleh jadi model dah".
layak layak ;D





skinny, skinny, fat.






seriously combination yang comel lah that spongebob dengan baby milo.







ni namanya muka penyegan saat orang asyik lalu lalang memandang.
aku rasa terlampau ramai yang teralih arah kepada kasut munir setiap kali dia berjalan bersama kami :)








"jap jap, ada orang :D"






im not a good photographer.







ni baru betul. skinny, fat, skinny :)






kami membuat tangga. x sangka aku terlampau kerdil di mereka.
mari nyanyi lagu Orang Kecil by Wani Ardy.











time to go home :) buckel up nad, please.







p/s : thanks kawan-kawan sebab sudi menceriakan hidup yang sudah kian hambar. ayat touching sebentar :') you know why right?~

6 comments :

Zeeyn said...

:')

full of love,keyna said...

wah,beshnyee!

Zahidah Zahari said...

bilekah itu ? haish

NadNod said...

izyan :')

keyna : mmg best. looking forward nk keluar same2 lagi :)

zahidah : semalam la dik :)

aishah said...

nad bru perasan! bdk yang pakai bju biru tu msk KTT ke?

NadNod said...

@aishah

KTT? nani ea? aah rasenya :D ade jumpe la tu ek ;)