January 24, 2010

Kisah Nahas






terima kasih untuk birthday present ini kawan-kawan.







gadis berbaju hitam berbintang-bintang itu ialah kawan baikku. used to be, sekarang kami sudah menjadi kembar. kembar yang sudah tidak sama ketinggian kerana gadis berbaju hitam tersebut telah semakin tinggi.

maka aku kelihatan gemuk dan pendek sedikit
.

disebabkan kami sudah berpisah dan dia sudah move out dari rumah aku dengan tidak mengemas langsung pakaiannya sebelum pergi telah menyebabkan aku menyelongkar harta pusaka beliau tanpa permission khas dari beliau.

**sepanjang-panjang ayat aku buat sebab kau tak kemas bilik before keluar ;p




terima kasih la Izyan sebab kau simpan benda ini.








percayalah aku main pack je barang kau. harap kau segara ambil sebelum berhabuk. penat aku bertungku lumus semalam mengemas barang-barang kau termasuk mengangkat katil. lepasni bilik aku hanya ada satu katil.

kau jangan sedih pula sebab aku takkan lupakan kau yang sudah menjadi teman sebilik selama hampir 3 tahun. dari gaduh lah sampai mencarut-carut kan?

air mata tak yah nak sebut sebab aku tahu kau ni susah benar nak tunjuk kau sedih. kalau kau berang, dah selalu aku tengok. aku yang terlebih over kerana selalu menangis kerana 'dia'. tak baik bukan? haha

**ok, aku tak faham kenapa aku gelak di situ.









Izyan sangat menggemari warna putih dan sangat suka tshirt babymilo.
patung ni dia dapat dari seorang junior bernama Aezack :)

Izyan tak suka mee kari atau segala masakan kari.
Izyan tak suka laksa.
Izyan tak suka makan kat Johnny's
Izyan tak suka high heels sebab dia dah cukup tinggi.
Izyan tak suka jadi kurus ;p



**again, tak tahu kenapa aku senaraikan apa dia tak suka +_+









hadiah yang diterima beliau daripada kawan baik beliau.


Izyan jenis pendiam. Izyan suka simpan masalah seorang diri.
Izyan baik. eh silap, Izyan notty >:D




end of story about Izzyan Nawwarah.




kasut sekolah aku sebelum dibuang.
bye bye :')







Alak(my sis) sudahpun berjaya membeli bendalah di atas untuk menggatung kasut kasut.
tak sangka kasut aku telah berjaya mencapai kasut terbanyak.

kasut aku di sebelah kiri anda. yang berwarna merah/oren. itu hanya sebahagian :D

tak sangka selama ini aku ada 14 kasut. 14 itu termasuklah selipar, high heels, wedges dan macam-macam jenis +_+ but still im wearing the same sandals every day xD

but now seriously aku memerlukan kasut lagi. i'll buy a new one later.

5 comments :

Zeeyn said...

Uwahhh , dah tk boleh ah tdo umah kau lagi , katil dah tkdo? + dah byk benda baru ke kat umah kau?

Asyraf Hakim B. Ab Halim said...

nad!!hehehehe...pic at my house!!! :d

NadNod said...

izyan : pasni ko kene tido atas lantai. hahaha xD

acap : ye, mmg rumah ko pun. hahaha :D

[Dr Nu@r] said...

best la izyan dah xde..luas sket bilik nak tido..haha

NadNod said...

nuar : luas la sgt.. katil x keluarkan lagi. target nk katil queen mase birthday ;D