January 22, 2010

Mengenang

Bila kita ada seseorang itu atau sesuatu, jarang nak hargai. tak salah simpan barang-barang yang terdapat dalam gambar di atas atau di bawah. semua kenangan yang terindah. sampaikan boleh tersenyum bila ingat. penuh satu kotak dengan barang kenangan.








Ayie dan Sal :)
gadis berbaju kuning itu ialah kawan terbaik pertama.










percaya tak ini tulisan Izzyan Nawwarah(siapa yang kenal dia sahaja taw)?
kad hari jadi pertama yang diterima daripadanya ketika di form 1 :)





terima kasih kerana mengeja nama saya dengan comel.






aku dikenali dengan sikap cepat emo dan merajuk pada era persekolahan. sampai sekarang pun adalah sikit sikap mengada-ngada tu. sampai bergaduh dengan kawan-kawan. tu yang muncul surat-surat suruh aku berubah :')







disebabkan tak ramai kawan baik, pergaduhan sering berlaku antara mereka dan saya.
biasalah, alam tak matang lagi ;p






kisah di tingkatan tiga. perbualan antara aku dan Sal ketika sesi pembelajaran.
sempat berbual-bual tentang seorang jejaka yang diminati oleh aku.






kad hari jadi pertama yang diterima daripada Sal ketika di tingkatan dua :)








poem yang dibuat oleh aku ketika di tingkatan empat.








plastik chocolate dari Langkawi :)









funny ;p
suppose bagi surat ni dulu bersama-sama kotak chocolate tersebut kepadanya.
nasib baik tak bagi :)











+_+ sampul surat tersebut.








picture terkoyak.







perbualan nak settlekan masalah. antara Sal dan aku.








surat dari Yana.









surat kepada diri sendiri.







surat daripada Farah.








Shana bagi surat. aku terima surat? :)








gambar ada maksud tersendiri.









selepas Sal pindah ke JB, dia datang kembali ke SMKKGV untuk mengambil dokumen beliau di pejabat, sempat pula tinggalkan note di meja aku dan yang lain :)







24th December 2007 :')







Izyan and I during form 1.







thanks Farah =)





terhebat.







siapa pemilik biodata ni?







find me? my birthday ketika darjah 5.







thanks Farah.





ada gak orang sanggup print picture aku ni dan tampal di file beliau.
nasib baik aku sempat curi gambar aku kembali.








miss it.







pernah tak ade crush ketika sekolah rendah? takpun ada yang minat anda ketika di sekolah rendah? tak sangka ada yang bugging aku dengan surat 'aku suka kau" xD
ni adalah tulisan aku mereject. macam **** +_+







sudu bff.







30th May 2008 :')







memorable. 17th May 2008 :'D






memorable too. semuanya akan dikenang sampai bila-bila :')


p/s : statement di facebook yang aku buat mengatakan " I think I like you" telah berjaya membuatkan ramai menyangka aku suka dia, dia atau dia. sebenarnya, aku suka LUCAS TILL ♥♥

4 comments :

Nad.Cydot said...

whoaaa , so sweet ouh .
sis mmg suka simpan barang eyh ?

NadNod said...

iera, mmg dh jadi tabiat simpan brg2 cmni.. sampaikan baju dh x muat pn syg nk buang +_+

Zeeyn said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Okay cukup tk tuh? haha. kelakar weh

NadNod said...

izyan, ape yg kelakarnyeeee?! :D