January 28, 2010

A night out


setelah mendapat text message from Izyan, aku terkedu dan ragu-ragu. memang betul kata pak ramalan, aku ada masalah dalam membuat keputusan. aku tak percaya sebab syirik. hanya kebetulan memang sama dengan sikap sebenar aku.

perancangan untuk keluar pada hari rabu iaitu sebentar tadi tidak menjadi gara-gara Munir sibuk mengemas rumahnya sebelum berangkat ke Australia kembali.

terus bergegas siap dan meminta Izyan men-request kepada my dad untuk mengizinkan aku keluar sebentar ke Burger Ijan(orang seremban mesti tahu).

maka, sekali lagi keluar malam bersama dengan rakan-rakan pada pukul 10 malam hingga hampir pukul 12 tengah malam. tak baik amalkan sikap sebegini selalu ;p








tak sangka pula Munir akan dressup sebegini. dengan sweater pink yang ada logo 92 di hadapan dan tagline "girls" di belakang.

memang aku dah agak ramai akan pandang Munir ni.

sempat pula dia bertukar selipar jamban dengan Izyan ;D
sah dah jadi nyah +_+









jari aku sudah pulih. tahniah tahniah :)

----------------------------------------------------------------

bertapa banyak kali aku keluar tanpa dirancang kini. tahu-tahu sahaja sudah bergegas bersiap untuk ke sesuatu tempat tanpa dirancang sehari sebelum.




p/s : its fun to play role as a fake girlfriend to somebody. really :) freaky exgirlfriend you have there.

5 comments :

Fida Jai OWN said...

be my follower too .

yoroshikufieda.blogspot

full of love,keyna said...

haha.munir ni bagus ahh.kaler pink lagii.jarang llki sebegini :D

BURGER IJAN?
tak pena tahu.HEHE

and,alhamdullh sebab jari suda pulih :)

Shanarism rawkstar said...

jeles jeles! ;(

Shanarism rawkstar said...

jeles yawww ;(

NadNod said...

shana : lol, x perlu dijeleskan +_+