January 15, 2010

Paper Lama

1KG = RM0.20.

menimbulkan kemusykilan aku saat sang Pekerja mengutip paper lama dan segala barang lama menimbang paper lama aku dengan helah beliau. lagak aku seperti aku tidak mengerti dan seperti budak-budak mentah. tapi tidak mengapa, aku halalkan sahaja even hati aku sakit tengok dia angkut segala paper lama dan kertas peperiksaan aku dahulu.

setiap kali ditimbang, hasilnya tetap sama iaitu lebih kurang 12kg. ternyata dia bijak menipu. lain kali aku jual sikit-sikit :P

hasilnya hanya dapat RM7.40. jujur aku cakap, boleh lebih dari itu. sebab memang terlampau banyak paper lama di rumah aku. fine man, fine +_+














ini hanya sebahagian. dia tengah angkat buku Izyan.
aku tak jadi buang buku sekolah aku, Izyan. tiba-tiba sayu hati
nak tengok dia campak dalam lori tu. aku simpan lagi ^^












bye memories ;')





p/s : 2 minggu aku tunggu lori ni lalu +_+


2 comments :

full of love,keyna said...

samelah.sedyh tau bile tgk lori tu bawa pergi -.-

NadNod said...

tula :(