January 06, 2010

Paranormal

Dinasihatkan kalau ada penyakit lemah jantung atau tengah mengandung mahupun lemah semangat jangan sesekali berani melihat gambar yang dipaparkan.


Aku upload gambar di komputer ini pun rasa tak selamat. rasa macam ada yang memerhatikan. aku berseorangan di rumah pada ketika aku menaip entry ini. tidak berani menaip pada waktu malam kerana khuatir diganggu dengan lebih hebat.




















Perhatikan gambar di atas.

apa yang anda dapat lihat hasil dari reflection di kaca mata hitam tersebut?

bagi yang mengikuti kisah aku sebelum ini sudah pasti tahu tentang kejadian ini.




**ZOOM


..

..




...



...




...













sekarang cuba perhatikan. apa yang anda dapat lihat?
memerlukan imaginasi yang kuat.







sebenarnya ada seorang budak di hadapanku. identiti tidak dikenali memandangkan tiada kanak-kanak di dalam rumahku. semua dah besar panjang.














ini second shot. aku malas nak zoom sebab aku rasa sangat seram nak tenung.
seram sejuk nak taip entry ini +_+


di belah kanan anda, anda akan nampak tubuh seseorang. tubuh kanak-kanak kecil.
manakala di belah kiri anda pula ada kepala seseorang. berdasarkan pemerhatian, seperti badan terpisah dengan kepala berterbangan di hadapan aku.


anda akan nampak kalau anda zoom. aku malas nak bagi korang click-click gambar ini.


maka semua gambar di sini unclickable.

















Gambar ini pula aku tidak pasti apa yang berada di hadapanku.






peringatan : kalau berjaga sampai lewat malam, jangan sesekali menggatal atau berani menangkap gambar. This 'thing' juga suka bergambar aku rasa. ini baru kali pertama aku terkena.


gambar di atas di tangkap selepas aku penat belajar untuk SPM. Kembarku dah tidur pun di saat itu. hanya aku seorang sahaja stay awake.























Gambar ini ditangkap seminggu selepas kejadian.
ditangkap ketika makan di sebuah restoran makanan laut.




pasti anda tidak nampak bukan? sebab gambar ini kecil. perhatikan di belakangku. di bahu kiriku. nampak tak ada kepala? ada mata. ada hidung. dan botak.



--------------------------------------------------

aku bukan berniat ingin menakutkan. hanya ingin berkongsi pengalaman menghadapi dengan perkara sebegini. tapi kita kenalah berfikiran logik.


aku rasa ini semua hanya imaginasi aku sahaja. bukan tak percaya kepada perkara sebegini, tapi kalau percaya sangat, khuatir percaya kepada benda syirik pula.




Sekian.



p/s : kalau tak nampak tu sorry la ek :) memang tak jelas sangat kerana camera yang hanya 2 megapixel.

14 comments :

fana said...

er seram lah nad :0

NadNod said...

fana : x dela seram sgt en en? haha

shafara (Ŧ) said...

x nmpak ape2 pon :(

Rie said...

Bende ni nak glamor gak sekali skala..huhu..
Mungkin bende ni nk kite sedar kewujudan mereka kot.. Haih~ tipu daya syaitan..macam2 kan.. =)

SonaSona said...

jgn takut je , klw takut dy suke.

NadNod said...

shafara : ade je x dpt tgk.. ade yg dpt.. depends dgn daye imaginasi gk kot ;) tenung betul2

rie : susah betul kalo sume nk glemer.. perhaps mmg die nk kite taw die wujud kot ;p

dja : yeah :) kene perbanyakkan ibadat ;)

SonaSona said...

maken byg ibadat maken nampak. wuu.

NadNod said...

ek? x taw plak +_+

Fakrul Zulkifli said...

klaw tgkap gmba xleh mlm2..
tp law webcam mlm2 xpe ar..
haha...

NadNod said...

webcam pun possible ape nk nampak. haha

DaHLia said...

huhuh..tetiba takut nk camwhore memalam...huhh

NadNod said...

dahlia : x nampak sgt pun en gambar ni? ;D

SonaSona said...

taklah , tu dja :D

NadNod said...

owh.. nad lupe dja pernah citer ;)