January 03, 2010

Parit Buntar, Perak (PART 2)

lepas Penang, kami bergegas ke Parit Buntar kembali untuk
melangsungkan perkahwinan sang pengantin :)


Perhatikan gadis kecil di atas. seluruh warna eye shadow ditempekkan di muka beliau termasuk dress beliau. cantik. kalau rampas alat mekap ni, mesti die mengamuk.







Persediaan sebelum diarak masuk.







Amir sebagai pengapit.





pengantin perempuan.





macam filem hindustan. dipertemukan di pertengahan jalan.








akhir sekali bersatu :)






bertemakan hitam dan putih.

memang cantik konsep pelamin :)
sangat sangat suka sebab ada bentuk hati di belakang dan ada bebola bunga tergantung.






pelik kenapa air ini berasap. ku sangkakan panas.






laut untuk tetamu kehormat :P
makanan di utara semua manis-manis belaka. nasib baik cuma 2 hari sahaja aku berada di sana. memang tak dapat tahan nafsu nak makan makanan pedas.






manis-manis pun aku tambah 2 kali :)







tetamu tidak ramai.
siap ade chef menjadi pelayan pengantin. comel.







comel.







bentuk hati tu yang aku suka. terlampau comel.





aku ingat keranda pada mulanya. comel sangat konsep wedding dia :)





seriously muka aku dah seperti minah indon :D
disebabkan aku agak malas melilit kepalaku dengan selendang, tudung ini lah menjadi pilihan. menyebabkan pipi aku semakin terserlah.

meet Amir again :) anak buah ku. semuda ini aku digelar 'Makcik'.







nanti bila aku kahwin, aku nak ini :D







selamat berkenalan. imej baru. haha :D

2 comments :

touyakaruma said...

Woih ! Aku orang taiping

NadNod said...

yeke? meh dtg seremban la plak :D