January 03, 2010

Pulau Pinang (PART 1)

Second day(02.01.10) = Pulau Pinang.

selalunya orang pergi Penang mesti sibuk beli jeruk banyak-banyak.
dinasihatkan parking la di tempat sepatutnya.

jangan parking di depan balai polis sebab tak sampai 1 minit mesti
ade polis datang bagi saman.

kereta yang disaman di atas bukan kereta aku :P







No parking :p








tak tahu kenapa ramai sangat suka jeruk.








budak ni terlampau comel :) ibu sibuk menjual jeruk, dia sibuk belajar ABC.








muka tanpa mekap. pucat dan lesu +_+








ada 3 sebab aku letak gambar ni.

1. Kedai tu ada nama Yunus. Yunus ialah bf Atiq, kawan kepadaku.
2. signboard Tidak Ada Jalan Lurus. macam pelik. nape tak letak no entry terus.
3. Nak bagitahu kami berada di Penang.








dekat sini banyak bangunan lama yang terbiar.




tiada idea.






KOMTAR. 






Kalau KL ade KLCC, kami di Penang ada KOMTAR.







ketika di food court. aku terkejut tengok keadaan food court yang menyeramkan. sudahlah tak banyak kedai yang dibuka. food court tersebut terbiar macam penjara.

-------------------------------------------------------------------------
perempuan indon : hye adik manis. adik dari mana? adik cantik sekali.
me : hah? dari Seremban ** sambil tersenyum paksa.
perempuan indon : owh, jauh sekali. adik ni cantik sangat. manis sekali. hehe
me : hehe **berlalu pergi sambil bawa air soya.

---------------------------------------------------------------------------

aku tak tahu apa point wanita indon itu memuji. mungkin nak minta aku beli banyak-banyak air dia kot. haha


---------------------------------------------------------------------------

Malam sebelum itu, kami semua sempat ke Pasar Malam di Parit Buntar selepas makan malam.



dapat kerongsang baru :)






and this.
including a skirt and a inner tights :D
**merepek.




maxis sudah gila. 3 hari lepas aku langsung tak dapat message.
2 hari lepas pula banyak message yang aku tak dapat juga.
semalam berpusu-pusu messsage masuk. ini hanya sebahagian.

sampai hati maxis berlaku kejam ;'(

5 comments :

Aidi-Safuan said...

hahahaha...ape kes parking depan balai polis?haha

missiesya said...

wow..lin kali dtg queensbay mall k=)leh shop bnyk2

NadNod said...

aidi : ramai je parking kat situ sbb dekat dgn tempat nk beli jeruk :P

Asyraf Hakim B. Ab Halim said...

haha...da lama tnggu nak kau update.hehehe..psanaxbli par souvenir utk aku ke?? :(

NadNod said...

sanggup ko tunggu aku update ek? :D
souvenier? banyak beli jeruk adelah. haha