January 12, 2010

Shana's House

Past few days ago, Izyan sibuk texting. texting nak bagitahu pakcik dia nak datang untuk ambil kereta Kancil Izyan yang dah lama tersadai di hapadan rumahku.

memang aku sudah bercerai dengan Izyan. Izyan pergi meninggalkan aku dengan bilik yang masih bersepah. bukan tahu nak kemas before pergi budak ni +_+

maka kami sudah tidak lagi serumah mahupun sebilik. dah jauh-jauh pun aku sempat bergaduh dengan dia tentang benda merepek. kini dia sering keluar bersama rakan baiknya dan aku tertinggal di belakang. ceh ;p





tiba-tiba plan dicancel kerana pakcik Izyan tak jadi datang. tiba-tiba petang hari tersebut, ibuku mengajak pergi ke rumah Izyan. maka, aku pun packing la segala baju kegemaran Izyan. dia pergi keluar, bukan tahu nak ambil baju nak pakai :P ni bekas kekasihmu ni jugak yang baik. hebat tak aku tahu baju kegemaran Izyan?

kagum la sikit kan ^^





letak dalam beg kek secret recipe. tiba-tiba mengidam kek. Izyan, bilik aku bersepah gara-gara kau tak nak kemas sebelum pergi balik. haha ;D





Isnin lepas pula aku tiba-tiba rindu Shana. terus pujuk ayah aku agar sudi hantar aku ke rumah Shana. memang gila rindu punya pasal. memang plan last minute. tiba-tiba terlintas nak pergi jugak ;D




lawa kan set chess ni? unik. aku sangat segan sebab tak geti main chess +_+




di rumah shana, ada sebuah piano besar yang sangat classic. sayang sekali aku tidak pandai langsung main alat muzik. gitar pun aku tidak tahu :P di bawah adalah percubaan Shana memainkan lagu My Immortal.


video
Percubaan pertama




video
Percubaan kedua




video
Percubaan ketiga









"I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me, I've been alone all along"

2 comments :