January 16, 2010

Waving

Ke Alor Gajah, Melaka kali ini. disebabkan menjadi pelajar lepasan SPM, pergi ke majlis perkahwinan adalah kemestian. mengikut parents pergi mencari rezeki juga adalah kemestian memandangkan sudah 'terbelangok' bosan.


** terbelangok perkataan baru bagi tertonggeng kebosanan ;p



kebanyakan orang sudah tahu dia(green) ni chinese. aku dilahirkan di United Kingdom, barangkali parents aku tertukar aku dengan anak Pakistan. sebab tu aku lain dari yang lain.


dilahirkan pada hari Isnin, sudahlah anak orang melayu pasti dilahirkan ada rambut. anak 'omputeh' pula botak. maka aku sering dibogelkan oleh si jururawat di hospital di United Kingdom kerana kononnya ingin membuat demo kepada para ibu bagaimana cara memandikan anak dengan betul.

disebabkan kes itulah sampai sekarang aku rajin pemalas nak mandi >:D


adik beradik aku yang lain semua muka berbeza antara satu sama lain. hanya aku sahaja yang nampak tersesat sedikit memandangkan rupa aku tidak ada langsung iras cina seperti kakakku yang lain :P

putih = chubby sedikit
gelap = kurus


orang luar cakap aku gemuk, orang rumah cakap aku kurus :)



dia sering dicop anak bongsu. aku sering dicop sebagai akak beliau -.-







^^






salahkan handphone. tanpa diedit gambar aku jadi sebegini.
selamat berkenalan dengan anak buahku yang berumur 12 tahun.

sila panggil saya akak ye dik, bukan mak ucu.





kegemaran.
teh bukan kegemaran.







cahaya matahari.






Love Love Love.









jadi juga Alak(my sis) buat robot bersama dengan anak buah kami :D








ini rumah rekaan kami ^^







i look pale.



















<3>





next stop ialah klinik gigi. my mom kehilangan gigi palsu di hadapannya.
terus jadi pendiam hari ini kerana keseganan. makan pun tutup mulut.





kami sekeluarga bersama-sama membersihkan gigi. tak sangka ketakutan aku berjumpa doktor gigi ini adalah kerana ayah aku juga takut nak jumpa doktor gigi :D

genetic mengalir dalam tubuhku. tiba-tiba +_+ serious dah terketar-ketar saat gigi susu aku dicabut keluar sebentar tadi. sekarang pun tengah menahan sakit T_T

doktor cakap, ayah aku masih dalam fobia maka dinasihatkan datang ke sana pada minggu hadapan untuk membetulkan gigi yang lain.

Alak got the credits kerana memiliki gigi yang menawan. fine doc, fine again T_T





aku pelik. India campur Cina boleh mendapat anak yang putih dan nampak pure chinese. plus that Indian woman boleh cakap chinese. fuuhhh, kagum.

pasangan yang sweet. maybe they are married :)

3 comments :

full of love,keyna said...

nad makin tembam la.hee

NadNod said...

yeah.. berat naik 2 kg :'(

de Picasso said...

eh yg 2 adek ek?mmg mcm kakak..hehe~