February 16, 2010

397

this would be the 397th post for this blog. well done Amirah Naadhirah. banyak perkara yang berlaku sepanjang bulan januari. perkara sedih, kecewa, kegembiraan dan macam-macam lagi. semuanya kekal di minda dan hati. sayang sekali semuanya berlalu pergi.

bukan, aku tak pernah cakap aku tak happy. sebab aku tidak tahu aku happy ke tidak. aku tak tahu aku ada hati ke tak sebab aku rasa diri aku kosong. aku tak tahu aku bahagia ke tak sebab aku tak tahu aku berpura-pura ke atau memang aku ternyata bahagia.

kalau pilihan dibuat sering diragui, aku rasa seperti buat kesilapan yang besar. kalau aku bukan segalanya, bukankah lebih baik kalau aku bukan sesiapa untuk kamu?

kalau keputusan dah dibuat, jangan kata aku yang meninggalkan kerana aku tidak bersalah. aku berbincang untuk membuat keputusan yang terbaik. aku sudah beri yang terbaik untuk kesemuanya. kalau dipersoalkan, silakan pergi kalau itu yang mampu membahagiakan semua pihak.

jangan cari aku lagi kalau tiba-tiba merindui aku. jangan fikir kenangan lama kalau itu yang dibuang suatu ketika dahulu.


im not happy. why people keep saying im happy? -.-


p/s : i hate period. mood sensitif.

8 comments :

farhana ghafar said...

congrats for ur 399th post. be strong and chill gul. :) hmm, jejalan kat sini nak cari kenalan baru. hit me back kayh :)

NadNod said...

thanks :) selamat berkenalan ;)

Fyzal said...

usah gusar.. hidup tak buleh hepi selalu.. kena ade sedih2 juga.. baru nama nye manusia

NadNod said...

yeah. thanks for the advice :)

full of love,keyna said...

keyna tatau nk kate ape.sb mood nak sprty ap yg keyna rase ;'(

nad kena kuat ya?ad hikmah dsbalik sume nie.

NadNod said...

haih. adakah kita menghadapi masalah yg same? :D

full of love,keyna said...

maybe :)


nad,ym keyna xleh downloadla.lappy tak ckup space.hee

NadNod said...

yeke? cmtu berbual di fb jela ;p