February 23, 2010

The End

hari ini sudah secara rasmi habis sesi kelas BI selama 40 jam. disebabkan kerajinan datang ke kelas hampir saban minggu, memang berjaya habis kursus BI ni awal dari jangkaannya. maka sekarang boleh busykan diri dengan lesen memandu. tak dapat main game dengan rakan sekelas lagidah :') rindu korang semua.



meet Khadijah dan Maisarah.


sudah berkawan dengan Khadijah sejak dari alam sekolah rendah lagi. kamilah paling huru-hara di dalam kelas ketika darjah satu dahulu. tapi sayang sekali, bila dah terjumpa di sini, kami seperti orang asing. dah tak ingat macam mana boleh kenal ;p






ini Fatin Hanani(jiran) dan Kak Nabilah.

Nani adalah jiran paling terdekat. sejak dari alam kecil-kecil lagi dah kenal.
dari sibuk main masak-masak sampailah sibuk main cinta. erk? haha ;D

tak sangka Kak Nabilah ini berumur 22 tahun.
tak sangka dia tua 5 tahun dari kami semua :)
memang padanlah akak nampak muda sebab bergaul dengan kami ;p






still tak dapat fix this picture. nampak pelik warna dia.
serius ada masalah nak senyum sekarang -.-





sebahagian pelajar yang mengikuti kursus di Cambridge.
yang lain? semua balik awal -.-

tak sempat nak ajak bergambar, dah balik yerk semua? ish ish.






semoga berjumpa lagi semua :)
akan ku cari di facebook ^^



=============================================






hanya nak tunjuk buku latihan SHAMS. for no reason ;p

baru-baru ni Nani semangat menyanyikan lagu ini di kelas BI.
semangat sungguh ;p
==============================================






ada sesiapa kenal Cinta Laura? mesti ada yang kenal kan?
pelakon Indonesia yang sesuai membawa watak daring.
tak sangka boleh terjumpa pelanduk dua serupa di MALAYSIA.

persamaannya baru aku sedari sekarang. sekarang bermaksud ketika di kelas BI.
siapa sangka dia duduk selang dua rumah aku selama ini ;p




..



..






...





.




...






...












ini dia. Fatin Hanani :) ramai dah cakap statement tersebut.
mereka nampak seiras. mungkin gambar ini tidak boleh membuktikan persamaan.
jumpa depan-depan mesti nampak persamaan :)






p/s : its hard to move on to the future when the past is what we want for the future.

4 comments :

full of love,keyna said...

yelaa.nmpak same.baru perasan ;)

nad da pro bi ni.so kene la aja keyna.siyes,weak giler bi :(

NadNod said...

same kan same kan? :D nad pun baru perasan dorang same ;p

x dela pro sgt bi nad. tunggang langgang lagi sebenarnya ;p keyna masuk la cambridge :D

full of love,keyna said...

keyna tak berkesempatan g da.mmg takd mase skrg.ey,geram saje T_____T

NadNod said...

keyna : owh, lupe plak. keyna kene masuk plkn +_+