February 28, 2010

Im bad but this is worse

sejak akhir-akhir ini, parents aku terlampau rajin buat tour melawat sedara mara di kampung dan di sekitar area berdekatan dengan Seremban. Nasib baik semalam pergi rumah Mak Ngah. kenapa? sebab rumah Mak Ngah sebelah rumah Izyan iaitu kembar aku. maka aku gembira pergi driving dengan Izyan ke Mcdonald berdekatan. di sana bertemu schoolmates lama yang aku lupa namanya. kesian kau ;p


disebabkan aku hampir berumur 18 tahun. hampir hampir. tak kata dah 18. aku muda lagi. 17 baru ;D haha. tak sedar diri dah lepasan SPM, masih tergedik-gedik nak online. bukan nak belajar memasak atau kemas rumah. konon je dahulu beria-ria kata lepas SPM nak belajar masak semua resipi mak aku. ceh, kata-kata kosong rupanya -.-'



" makin bulat pipi kau Yah, kau tidur je ke kat umah?"

"dah amik lesen kereta?"

"result spm keluar bila?"

"nak amik apa nanti??"




memang sejak dari form 4 aku dah berkobar-kobar nak masuk U. ni serius -.- pergi Langkawi bukan sibuk usha chocolate tapi usha beg nak bawa masuk U. sanggup beli bantal masuk U sekali -.-'


sekarang hangat isu gadis Melayu lari lombok kan?

maka aku sudah meminta ayahku dan makku untuk menghadiahkan aku Laptop sempena birthday aku akan datang ;D yes, aku sangat demanding. aku tak pedulik orang cakap aku mata duitan. pisau cukur pun tak mengapa ;p

secara spontan ayahku berkata :

" kalau Apa tak beli laptop, Iyah pergi lari Lombok erk?
Beg dah ada. peta ambil kat surat khabar je"


-----------------------------------------------------------------------------------
secara spontan akaku berkata pula :

"kau nak cepat popular? kau pergi lari Lombok 2 ke 3 hari,
nanti datang balik. terus dapat publisiti murahan. KEHILANGAN NADNOD"






ternyata ini gurauan semata-mata. takkanlah aku sebodoh itu ingin lari ke Lombok. erk? tak sanggup hidup susah. entah mengapa isu Lombok ini boleh dibawa main-main ;p

6 comments :

farhana ghafar said...

oo..dah berangan nak kawin lah ni..
yang kat p/s tu. hehe :p

de Picasso said...

hehe..xsbar2 msuk ek?bgus2..hehe..emm nnt da dpt laptop jgn sbuk on9 je..hehe.. :p

NadNod said...

farhana : haha :D berangan skit jela

picasso : tp takut plak nk amik result.insyallah x sibuk sgt ^^

de Picasso said...

hehe..gud2..emm ble result? =)

NadNod said...

result maybe 11 mac :D

de Picasso said...

oo ye ke..hurmm xlme da 2..be prepared!!hehe.. =]