February 08, 2010

Jakun


semalam bertapa frustnya bila sedar diri sangat la ketinggalan tanpa webcam untuk melempiaskan rasa rindu. bahaha :D tiba-tiba abang masuk rumah dengan jalannya yang gaya macam baru lepas menang RM1 juta.

di tangannya terdapatlah satu objek yang sangat indah.





...


..



..




..


..






..


semestinya webcam. disebabkan aku tidak bekerja dan tidak mampu membeli laptop dan webcam sendiri selain headphone+mike, maka aku bersyukur sangat sangat.

Alhamdulillah. owh, terima kasih EMAL :)









sebelum pergi kelas BI, senyum!
sebab gigi masih putih.

**kalau senyum buat-buat, cmnilah gayanya.





dah ramai cakap pipi makin bulat dan berisi.
ini bahananya budak lepasan SPM.
kelas BI bakal berakhir minggu ini.

dengan ini saya sebagai anak mendengar kata(kadang2), ingin memulakan profesion pekerjaan memandangkan sudah mati kebosanan :)




muka yang orang cakap 'bajet hot' ini memang suka menggedik ;)







lupa nak cakap, orang dah biasa cakap aku gedik ;D






hai mr tummy :)








gaya ayah tengok webcam. haha :D
my face macam hantu sudah +_+









ok, say goodbye to me. going to class :D







meet Munir :)
**tak sempat merasmikan webcam






dan hantu penan dari Sarawak. haha







muka manusia dirundung masalah. haha :D



because of you, i woke up late today.

===========================================


perkara cemburu perkara biasa. bila kita melepaskan, expect datang kembali.
bila tiba-tiba ada orang lain hadir, terus dunia kelam hancus musnah.
perkara sudah biarkan lepas begitu. maaf tak bermakna sebab hati dah lama memaafkan.

kalau orang pandai pretend mereka bahagia. aku lebih hebat berlakon aku pun bahagia. dulu kan aku pelakon terhebat xD pelakon dalam alam maya sahaja. depan-depan aku tak pandai menipu. tu dululah berlakon.

sekarang insyallah menjadi diri sendiri.

kesalahan yang aku buat, bukan ingin menilai sejauh mana kehebatan korang menangani. aku bersikap kejam terhadap insan-insan yang aku sayang sendiri.

but without me, you're going to be happy. just like before i met you.

i'll be fine without you, perhaps. who knows kan? :)

7 comments :

full of love,keyna said...

wah,beshnye die ye.hehe

cepatnye tamat kelas bi?eyy,klu tau abes cpat bole join ;'(

NadNod said...

haha.. sbb selalu sgt pergi.. tu yg cepat habis :)

keyna masuk jela. nnt jumpe kwn baru ^^,

de Picasso said...

ske btl amek gmbr ek?hehe..

NadNod said...

aah.. dh jadi kemestian kalo bosan :D

de Picasso said...

hehe..bgus2..=]

Ms.Independant said...

putihnya gigi!
bole jadik model ubat gigi ni...
jgn mare... grau2 jek!


:P

NadNod said...

picasso :D ape yg bagus?

ms.berdikari, x putih sgt pun. webcam menyebabkan nampak putih tanpe jerawat di muka ;D