February 21, 2010

Kandas

awak,
hari ini saya bangun pukul 4 pagi. saya bangun sahaja dan teringat dekat awak. entah kenapa awak selalu masuk mimpi saya? rasa macam betul-betul kehilangan. dulu kawan baik saya selalu cakap dia termimpi bekas kekasih dia. setiap malam. saya tergelakkan dia sebab saya rasa itu pathetic. sekarang terjadi kepada diri sendiri. saya rasa saya lost.

awak,
saya tertidur dengan handphone di tangan. saya ingat nak text message awak. tapi saya tahu awak takkan balas satu pun. saya pernah hantar, akhirnya saya kecewa juga kerana tidak berbalas.

awak,
saya tahu awak dah move on. saya pula terkontang-kanting kata saya bahagia dan happy. saya pergi bersosial semata-mata nak lupakan awak. mesti awak ingat saya ni sosial kan sekarang?

awak,
hari ini saya pergi daftar lesen memandu. saya takut sangat. entah kenapa nak cemas. sampaikan nak berpakaian pun saya tidak tahu.

awak,
hari ini saya rasa saya over dressing up tapi rupa-rupanya ada lagi over.

awak,
awak tahu tak saya rindu awak ni? takpelah awak, kalau awak muncul masa birthday saya nanti, saya janji takkan lepaskan awak :D biarlah orang cakap apa, saya tetap nak awak. sebagai kawan baik tak salah kan awak?

=================================================
---------------------------------------------------------------------------------


mood masih dalam rindu :D i guess hanya kawan baik tertentu sahaja yang tahu. memandangkan hari ini merupakan hari menghadiri ke KPP, aku agak cemas sedikit. dengan menaiki kereta kancil bersama 3 org gadis lain serta Pakcik *****, kami bergerak ke InMaju. aku tak masuk Court(cmne nak eja ni. cott ke? haha).

ke sana dengan gembira pun ada tapi sedih pun ada sebab rasa keseorangan. masuk sahaja diperhatikan oleh orang ramai. percayalah tidak banyak golongan sebaya yang berumur 18 tahun. maka aku janggal nak bergaul. terus terselit seorang diri.

aku memang pandai sangat, dah rabun tapi degil tak nak pakai cermin mata. terus terkapai-kapai memandang screen apabila disuruh membuat ujian buta warna. aku GAGAL. hebat tak aku gagal? haha. segan sangat dengan semua orang dalam bilik even bukan aku seorang sahaja yang gagal -.-



aku pelik kenapa ceramah selama 5 jam ini dikatakan membosankan oleh semua orang yang aku kenali :D sebab aku rasa ceria sahaja berada di sana. tak rasa bosan. walhal, aku beri sepenuh perhatian sepanjang ceramah tersebut. tapi bila tiba saat disoal jawab, aku merepek macam orang baru nak belajar bercakap -.-'

di sana aku kenali seorang akak yang berumur 27 tahun. yang sudahpun berkahwin dan mempunyai 2 orang anak kecil. hebat tak? :D aku bergaul dengan orang lebih tua ni. rasa diri matang kejap. hehe :) nama beliau Fara.

berkenalan juga dengan seorang gadis sebaya. i like her eyes. more bigger than mine. and i love that contact lens. i wish i have those -.- her name is Fana.

nice to meet both of you :)

okay, betul cakap Izyan(my twin) di sana memang impossible ada lelaki handsome :)) sah Izyan gatal masa pergi ceramah dulu kan kan :D
memang tiada yang menarik mata kot. kot la >:D
bertemu juga dengan senior dahulu.


sayang sekali sijil KPP jadi sebegini, mesin printer rosak :)
sekarang tengah terfikir bila nak ambil ujian komputer -.-'







================================================



memang kebetulan, tak sangka kita bertemu kembali di alam maya :)
lepasni tak dapat jumpa di kelas BI. nice to meet you anyway.
tak sempat berbual secara rasmi.
^^,

http://eja16.blogspot.com/
====================================================








kata jela saya excited bergambar.


p/s : awak, i miss u ^^ anyway, ini entry ke-400. whoot2! :D

4 comments :

♥ciK-t0ge ♥ said...

HuHu.. kenaPe dgN kwN baeK kaMu???
xpe2..
m0ga nNti kaMu aKan baek2 baLek nGn dia,
nam0 sedeh2 taw :)

NadNod said...

cik toge : bukan kawan baik :) someone di hati ;p insyallah. thanks anyway :)

super eja said...

hye :D
nice meeting you too.
nak say hye in real life tapi tak berani.
i've got 6 hours left kat klas BI tu.
gud luck test computer!

NadNod said...

hee :D tula, segan2 sampai dh nk habis kelas pn x sempat bergaul dh :) thanks ^^