February 10, 2010

Kelakar

setiap hari akan buat routine yang sama dan berbual dengan orang yang sama di ym. setiap minggu akan bercakap dengan orang yang sama di telefon. setiap hari akan makan dengan menonton rancangan yang sama. setiap malam masih tidur di bilik yang sama dengan katil yang sama dengan orang yang sama. (?)!!
haha, menempah maut. aku hanya tidur berseorangan.




sedang kusyuk berbual-bual. kawan aku berkata, dia rasa terlampau kelakar yang amat dengan sikap seseorang yang kami kenali. sikap yang macam terlampau nak show off dan macam dia seorang sahaja menghadapi situasi tersebut.

memandangkan nombor telefon Asip(friend) sering dihubungi oleh seseorang dari Mesir, dia jadi pelik dan sanggup 'kecoh' memberitahu aku baru-baru ini. macam la aku hyper or overexcited nak tahu kan ;p

theres this one girl who keeps posting new entry every hours of the day. dia hanya stop 'mengganas' pada waktu kemuncak. waktu kemuncak ialah waktu orang semua bersekolah dan bekerja dan orang macam kami ni hanya duduk melangok depan komputer.

contoh entry beliau yang buat kawan aku rasa terlampau lawak.

"hari ini ramai lelaki add aku. pelik aku. lelaki dari university pulak tu"

"hari ini kawan-kawan aku tanya aku kapel dengan sapa. aku pun jawab x de sape sebab aku lagi suke single ni sebab dah takde perasaan dah"



aku tak faham apa yang lawaknya tentang statement sebegini yang berjaya membuat kawan aku tergelak. mungkin kerana mereka berdua pernah ada sejarah masing-masing. tapi percayalah kawan aku ini tidak terlintas sedikit pun perasaan cemburu terhadap gadis ini. aku bukan musuh sesiapa sebab aku tidak cari pasal ;)

orang buat kita, dia tak sedar. bila kita jadi punca hati dia berdarah dan ditoreh, baru dia salahkan kita balik -.- tiba-tiba kita dimusuhi.

================================================


seronok bukan dapat kahwin umur 18 kemudian sibuklah bercerita tentang kehebatan suami. kehebatan bekerja untuk menjana pendapatan. untunglah dapat lamaran dari german, mesir, australia dan macam-macam tempat orang melanjutkan pelajaran.

rasa macam gila bajet nak cakap "aku ada boyfriend belajar kat mesir".
wtf +_+

ok, tiada point langsung menaip entry pada hari ini.
pointless lalu simpan di draf dan berfikir 2 3 kali sebelum post ke blog.


k, berhenti merepek. feeling bored staying home all by myself.

2 comments :

solehah zahrah said...

haha.weh.nak url blog die..
seronok bace tntg dunia2 mereka ni.hehe.

NadNod said...

haha.. x bleh :D nanti die sedar plak ade org buat nme buruk die ;p