February 16, 2010

Kembali #04


selepas menghadiri majlis pertunangan kak long, terus bergerak ke tempat bebas cukai. di mana barang-barang yang dijual agak murah. tapi sayang sekali, hari Ahad yang lepas ialah CNY. sudah tentu banyak kedai tutup.

maka tempat nak mengusha barang untuk diborong tidak banyak.






i did wish to buy this big lollipop. tapi harga yang agak mahal telah
membatalkan hasrat aku. RM40 satu batang. ada mahu?

**lagi baik beli kasut baru :D







kemudian ke lokasi handbag. semua handbag berjenama. sebab CNY,
semuanya 20% - 70% off!!!!

bayangkan harga handbag yang beratus-ratus boleh turun dengan jumlah yang banyak. aku hyper sangat sangat. sebab tak pernah ada handbag berjenama ;p

handbag guess sangat lawa -.-
tapi satu handbag almost RM500. 20% off sahaja.
a big no no there.






mata terpandang yang ini. harga RM80 setelah 50% off.
tak dapat ;'( sebab dikatakan kualiti kainnya tidak bagus. tidak tahan lama.

hanya aku seorang sahaja yang dibelanja oleh ibuku :D
maka aku bahagia.







berat dah naik 3kg kembali. 50.7kg.



6 comments :

Zahidah said...

whoa. besar gle lolipop! boleh kene kencing manis makan. :P

NadNod said...

tp nampak sedap kn kn? :D

full of love,keyna said...

sedap la lolly tu.haa,btw kate nad.lbh bek beli kasut.hehe

nad nad,ringanyeeeee :') cemburu tau :P

NadNod said...

keyna : betul2. kasut lg best :D ringan la sgt ;( gemuk ni

full of love,keyna said...

haha.mane ade.ringanla jugak dri keyna.peha keyna besar.haha

NadNod said...

besar la sgt :D kite menghadapi situasi yg same ;p