February 20, 2010

New

perlu membuat pembaharuan dengan layout blog kerana sudah bosan melihat imej yang sama. privatekan blog kononnya nak mengedit blog jadi lebih baik tapi mood pula hilang secara tiba-tiba. hari ini hari demam.

kenapa selepas 2 hari kejadian berkaraoke, baru sekarang aku menerima sakit tekak yang teruk sampaikan nak bercakap pun perit. kenapa selsema datang -.- kenapa?!! -.-'

alhamdulillah tidak demam. malas pula nak membeli stripsels(bagaimana nak eja? ;p) strepsils. maaf myra, nad terpaksa tak mendengar nasihat myra :D harap myra faham ^^,

shit, duit dalam poket zero. tak boleh keluar dah. esok aku daftar. daftar ambil lesen memandu. is that cool enough? orang lain dah L dan P, aku baru nak merangkak mendengar ceramah yang akan membosankan. berdoalah ada orang yang boleh dibuat rakan di sana. please please :D

aku penakut nak memandu. bagaimana nak memandu kalau aku penakut? tak tahu langsung teknik memandu. semua cakap, nanti kita akan diajar, still aku menggigil nak pergi daftar esok. shit la +_+

kelas BI di Cambridge masih belum habis. lepasni kena cakap bye bye kepada semua rakan di sana memandangkan Selasa nanti merupakan hari terakhir aku di kelas tersebut. aku akan rindu kedai kek di situ. selalu beli roti dengan Nani di sana.

kawan-kawan, terima kasih kerana memberi sokongan padu untuk saya selama ini. saya okay. jangan risau. memang saya suka buat emoticon kerana saya rasa itu comel. bukan berpura-pura. dugaan saya tak hebat mana pun. saya boleh get through it punyalah. eceh :)

aku masih cuba menyesuaikan diri untuk tidak terlampau sensitif dengan rakan baik sendiri >:P dia merajuk, aku buat tak tahu. aku merajuk, meradang minta dipujuk. baru sedar diri childish sangat -.-'

someone said to me : you ni boros. suka sangat beli barang bukan-bukan cam benda-benda kecil tu. membazir. thats not my style. my dad bla bla bla.....

baru nak merajuk ni...


someone said to me : its okay. jangan ubah sikap u tu. kalau u ubah nanti tu bukan diri u. u berpura-pura.

awww :D thats sweet. sumpah i sayang u. haha :) hope we can meet u someday.


keputusan SPM bakal keluar tidak lama lagi. parents dan akak-akak ku sudah busy memilih kerjaya aku di masa akan datang -.-' it feels weird coz thats my future. kenapa aku masih dalam kesamaran memilih bidang yang aku minati?

aku takkan pilih art and design. takkan pilih photography. tak nak ada kena mengena dengan art :D i love art. tapi kena sedar im not really good at it.

yeah, rindu zaman sekolah secara tiba-tiba. ingat lagi, selalu potong barisan ketika waktu koko. sahaja cari masalah dengan junior.




kenapa tiada idea nak menaip entry. kenapa kenapa kenapa -.- mahu tengok house bunny. perlu makan panadol. sorethroat. haih. thanks a lot karaoke. i'll meet you up later Ruby sebab ada orang sudi belanja :D



p/s : semoga saya cepat sihat. amin~

5 comments :

Zahidah said...

strepsils ke? :)
ehee, good luck untuk driving class!

NadNod said...

yeah, thats it! :D lupe nk eja cmne :)
thanks ^^,

Nad.Cydot said...

art ? best tu.
walaupun kita rasa kita tak bagus dlm bab tu.
tak salah kalu cuba . tol tak?
practise make perfect !

myra said...

haha. somewhen i'll belanja you strespsils :) sila eja elok2. :P hee.

NadNod said...

iera : mmg x salah cuba :) tp entahlah. kenape hati x ke sane. hati tertarik ke jurusan lain :D

myra : tekak nad dh ok sikit dh. minum air barli je :D