February 02, 2010

Saya bangga memiliki awak

saya akui saya mencintai bekas kekasih saya.
dan saya akui perasaan sayang saya pada dia masih ada.
tapi perasaan sayang dan cinta itu boleh hilang.
sejak awak hadir dalam hidup saya, perasaan cinta dan
sayang saya kepada dia sudah beralih kepada awak.
semakin hari perasaan sayang saya kepadanya
kian pudar tanpa saya sedari dan saya sudah mula melupakannya.
bagi saya, sesiapa yang berjaya membuat saya melupakan
bekas kekasih saya itu ialah orang yang hebat.
orang itu ialah awak.
saya bangga memiliki awak.
saya sayangkan awak.
















baru teringat nak post entry baru. tiba-tiba terdengar sedutan drama di kaca televisyen. really sweet coz it just happenned.












i didnt expect this but losing him was not something to be brag about.
but i do wish he finds someone who will be truly understanding and supportive.
well, i remember everything he used to say to me.


kadangkala nostalgia antara kami buat aku sedar aku perlu memulakan hidup baru.
lelaki yang baik untuk perempuan yang baik.

certainly he deserve better.




p/s : percayalah aku takkan jadi sejiwang ini. ikut hati. kalau mood dan romantik, terus nak berjiwang karat.

8 comments :

Zeeyn said...

Mencintai siod haha

Zahidah said...

aww i pon tgk citer ni td. haha geli pun ada sbb takde pengalaman. huhu.

btw, u too will find someone nanti for sure. cheers~ :)

NadNod said...

izyan : aku kan jiwang skit :D

za : citer ape ni za? haha.. i think i found one ;D

Zahidah said...

ahaks. tak pernah org pggl za. tapi takpe. layan je~ umm citer tari tirana. good for u. ^^

NadNod said...

tukar balik.. zahidah :D haha, selalu org panggil ape? :)

Zahidah said...

haha. :D panggil zahidah je. eh tapi takpe nak pggl za pon. pggln baru. ngee.

Zahidah Zahari said...

awww sweet :D

NadNod said...

zahidah : haha, terpengaruh sebenarnya.. ade 2 org nama zahidah. the other one pnggil die za..

adik za : mmg sweet ;D