February 05, 2010

Setengah suku

hari ini rajin betul berchatting dengan salah seorang rakan karib dari sekolah dahulu. tiba-tiba terbuka topik tentang status saya. kemudian status dia pula. sekarang dia sudah simpan perasaan terhadap seseorang. tahniah rakan.


sayang sekali dia tak jadi pula meneruskan luahan perasaan kepada crush beliau dengan alasan dia tiada hati pula kepada gadis tersebut.









"setengah hati i masih dekat ____, suku dekat ____, setengah suku dekat you, setengah suku lagi dekat ____"









pandai betul you bahagikan hati you yerk?
sampai ada reserve tempat untuk i lagi. haha :D
thanks la kawan :) maksudnya i dekat di hati you sentiasa.

terima kasih dengar masalah i selama ni. thats what bestfriend do la kan.






and dude, susah betul nak tengok you marah. impossible you akan marah i dalam apa-apa pun. the one yang selalu kena tahan dengar amarah i ialah you. kesian you jadi kawan i.

but kalau kita semakin close, semakin membara api cemburu ____. nanti i kena cop perempuan miang comel pulak. tak nak tegur dekat facebook camni :)



saya tak boleh satisfied semua pihak dalam suatu masa.
setiap keputusan yang dibuat, mesti ada hati yang terluka.

mungkin sudah tertulis saya bukan untuk dia.



-------------------------------------------------------------
=======================================



tak pasal-pasal ada entry khas untuk aku dari Asip. terima kasih kawan ;p








p/s : saya doakan kebahagian kalian juga.

0 comments :